مجوز افزایش قیمت شوینده‌ها صادر نشده

صبح امروز با انتشار اخبار افزایش قیمت مواد شوینده، ستاد تنظیم بازار آن را تکذیب کرده و انجمن صنایع شوینده آن نامه را غیررسمی و تنها پیشنهاد به سازمان حمایت اعلام کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جو.ان، برای بار دوم است که نامه ای از انجمن صنایع شوینده در فضای مجازی منتشر می شود که از افزایش قیمت مواد شوینده خبر می دهد که ساعاتی بعد این افزایش قیمت از مراجع رسمی تکذیب می شود.

البته ستاد تنظیم بازار امروز این افزایش قیمت مواد شوینده که نرخنامه آن در فضای مجازی منتشر شده بود را تکذیب کرد. این ستاد اعلام می کند که هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.

نامه ای که به نام افزایش قیمت اقلام شوینده منتشر شد

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: نامه ای که در فضای مجازی دیده شده مکاتباتی است که درمورد نرخ جدید مواد شوینده با سازمان حمایت انجام شده و رسمیت ندارد.

به گفته آقای بختیارعلم بیگی تا به امروز قیمت هیچ گونه افزایش قیمتی بر مواد شوینده اعمال نشده است، شرکت های تولید کننده مواد شوینده نیز حق افزایش قیمت محصولاتشان را ندارند چرا که برای این شرکت ها باید انجمن مجوز افزایش قیمت را پس از تایید سازمان حمایت صادر کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان