چه زمانی می‌توانم ضربان قلب کودکم را بشنوم؟

اگر یک معاینه سونوگرافی زودهنگام انجام دهید ممکن است بتوانید بال زدن سلول‌ها را برای اولین بار در هفته ششم بارداری بشنوید و ببینید

چه زمانی می‌توانم ضربان قلب کودکم را بشنوم؟

اگر یک معاینه سونوگرافی زودهنگام انجام دهید ممکن است بتوانید بال زدن سلول‌ها را برای اولین بار در هفته ششم بارداری بشنوید و ببینید. در غیر این صورت احتمالاً برای اولین بار در یک ویزیت منظم مراقبت‌های دوران بارداری ضربان قلب کودک خود را با داپلر جنینی خواهید شنید. اینکه چقدر زود می‌توان صدا را دریافت کرد به موقعیت کودک در رحم، وزن شما و دقت تاریخ زایمان شما بستگی دارد. مراقب شما ممکن است بتواند آن را با داپلر در اوایل هفته 12 پیدا کند. بررسی ضربان قلب کودک شما به بخشی منظم از هر ملاقات قبل از زایمان تبدیل خواهد شد.

 

داپلر جنینی چیست؟

داپلر جنینی (همچنین «دوپتون» نامیده می‌شود) یک دستگاه سونوگرافی دستی ضربان قلب کودک است که مراقب شما می‌تواند برای یافتن ضربان قلب کودک شما از آن استفاده کند. پزشک دستگاه را با ژل اولتراسوند می‌پوشاند و آن را روی شکم شما حرکت می‌دهد تا جایی که بتواند ضربان قلب را تشخیص دهد. داپلر امواج صوتی را می‌فرستد و دریافت می‌کند که از قلب کودک شما منعکس می‌شود. به این ترتیب داپلر جنین ضربان قلب کودک شما را به اندازه‌ای بلند می‌کند که شما بتوانید آن را بشنوید.

 

صدای ضربان قلب کودک من چگونه است؟

بسیاری از زنان می‌گویند که صدای تپش قلب کوچک نوزادشان مانند صدای رعد و برق اسب‌های در حال تاختن است. شنیدن آن برای اولین بار می‌تواند بسیار تکان دهنده باشد.

 

منبع:

www.babycenter.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان