آیا بسته آموزشی پرش خوب است؟

روش‌های آموزشی و تکنیک‌های یادگیری دائماً در حال به‌روزرسانی هستند. در این راستا آموزشگاه‌ها و مدارس روش‌های تدریس، خود را به گونه‌ای پیش می‌برند که مطالب را به صورت بهینه و جذاب به علاقه‌مندان یاد دهند

آیا بسته آموزشی پرش خوب است؟

روش‌های آموزشی و تکنیک‌های یادگیری دائماً در حال به‌روزرسانی هستند. در این راستا آموزشگاه‌ها و مدارس روش‌های تدریس، خود را به گونه‌ای پیش می‌برند که مطالب را به صورت بهینه و جذاب به علاقه‌مندان یاد دهند. سالانه کتاب‌های آموزشی و کمک درسی فراوانی در بازار منتشر می‌شوند، اما تعداد کمی از آن‌ها مطالب را بهینه و علمی به دانش‌آموزان یاد می‌دهند. در حال حاضر هم بسته آموزشی پرش از روش‌های نوین تدریس محسوب می‌شود. اما آیا بسته آموزشی پرش خوب است؟ آیا این بسته آموزشی گزینه مناسبی در بین منابع‌‌ متنوع کمک درسی است؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا درباره مزایای استفاده بسته آموزشی پرش و لزوم تهیه آن مطالب جامعی ارائه می‌دهیم.

 

درس خواندن در خانه بجای مدرسه؛ دردسر والدین و فرزندان

با پاندمی کرونا و تغییر رویه کلاس‌های حضوری به آنلاین، حالا دیگر بخش عمده‌ای از تدریس و فعالیت دانش‌آموزان در خانه انجام می‌شود. در چنین شرایطی اگر فرزندان در درک مطلب مفاهیم به مشکل برخورد کنند، قطعا والدین نمی‌توانند به آن‌ها کمک چندانی کنند. به همین دلیل بسیاری از والدین برای جلوگیری از چنین مشکلی به معلم خصوصی و خرید بسته‌های کمک درسی روی آوردند. همین موضوع علاوه‌بر هزینه‌های هنگفتی که برای خانواده ایجاد می‌کند، می‌تواند باعث سردرگمی دانش‌آموزان نیز شود. زیرا روش تدریس معلم خصوصی و نحوه بیان کتب و بسته‌های آموزشی روی یادگیری تاثیر شگرفی دارد.

اما در پاسخ به اینکه آیا بسته آموزشی پرش خوب است باید بگوییم، این براساس آخرین متدهای علمی آموزشی تدوین شده است. بسته‌ آموزشی پرش با رعایت سیر یادگیری، مطالب درسی را به سادگی در دسترس دانش آموزان قرار می‌دهد. دانش‌آموزان از سال هفتم می‌توانند، برای قوی‌ کردن پایه آموزشی و یادگیری بهتر دروس مطالب را از این بسته آموزشی یاد گرفته و با اصول آموزش نوین پیش بروند. قیمت بسته آموزشی پرش هفتم بسیار به صرفه بوده و اولیا می‌توانند نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام کنند.

مزیت‌های بسته آموزشی پرش؛ یادگیری ساده در هر لحظه و هر مکان

برای رسیدن به پاسخ پرسش آیا بسته آموزشی پرش خوب است ابتدا باید درباره مزیت‌های آن صحبت کنیم. بسته آموزشی پرش شامل کتاب‌ها و DVDهایی است که همراه دائمی دانش‌آموزان هستند. این مجموعه آموزشی طراحی شده است تا با کمک آخرین متدهای آموزشی سطح یادگیری دانش‌آموزان را بالا ببرد. آموزش جامع و مرحله به مرحله از مزایای اصلی این مجموعه کتب و ویدئوهای آموزشی است.

سال هشتم از دوره متوسطه اول شروع آموزش اساسی برای یک انتخاب رشته خوب است. در این زمان اهمیت استفاده از بسته آموزشی پرش، برای قوی‌تر کردن پایه و یادگیری اصولی دروس دو چندان می‌شود. قیمت بسته آموزشی پرش هشتم براساس نیاز دانش‌آموزان و اولیا برای دریافت یک مجموعه آموزشی مناسب تعریف شده است.

رفع اشکال درسی با دسترسی دائم به بسته آموزشی پرش

مهم‌ترین ویژگی بسته‌ آموزشی پرش قابلیت دسترسی در هر ساعتی از شبانه‌روز به محتوای درسی است. این مزیت باعث شده تا دانش‌آموزان در هر ساعتی با کمک معلم خصوصی همراه مشکلات درسی خود را بررسی و برطرف کنند. روش تدریس و نکات آموزشی در این بسته به صورت پلکانی مطالب را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد. وجود مثال‌ها و تمرین‌های متعدد درسی باعث شده تا رفع اشکال با تمرین کافی به درستی انجام شود.

از میان سال‌های تحصیلی، مقطع نهم از متوسطه اول یک سال تحصیلی بسیار مهم است. چرا که در این مقطع یادگیری صحیح برای انتخاب رشته اصولی اهمیت دارد. قیمت بسته آموزشی پرش نهم با ارائه کتب و ویدیو آموزشی بسیار به صرفه بوده تا همه دانش‌آموزان بتوانند این بسته آموزشی را تهیه کنند.

تمرین‌های تیپ‌بندی شده؛ تسلط بر انواع مطالب درسی

در دنیای آموزش و آزمون‌های درسی، سوالات به شیوه‌های متعددی مطرح می‌شوند. تنوع در سبک سوالات بسته آموزشی پرش باعث می‌شود تا دانش‌آموزان به انواع تیپ‌بندی سوالات مسلط شوند. پس دانش‌آموزان با حل دقیق سوالات مطرح شده در بسته آموزشی، آزمونی را با ناامیدی پشت سر نمی‌گذارند. افزایش اعتماد به نفس و تسلط بر حل سوالات از اولین تاثیرات بسته آموزشی پرش است.

قیمت به صرفه بسته آموزشی پرش؛ ارزان‌تر از آموزش با معلم خصوصی

قیمت بسته آموزشی پرش بسیار به صرفه است. دانش‌آموزان بسته آموزش ویدئویی، مجموعه سوالات و درسنامه‌های کتبی را در این مجموعه به صورت یکجا دریافت می‌کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال در بخش‌های مختلف موضوعات درسی، کافیست ویدئوی آموزشی را پخش کرده تا همه سوالات پاسخ داده شوند. آموزش دقیق ویدئویی باعث شده تا ابهامی در مورد مسائل درسی در ذهن دانش‌آموز باقی نماند.

تدریس همه مقاطع درسی با بسته آموزشی پرش

یکی از ایرادات اصلی برخی از ارائه دهندگان منابع آموزشی، کمبود تدریس در مورد همه مفاهیم است. به عنوان مثال امکان دارد دانش‌آموز برای مطالعه مثلثات سال دوازدهم نیاز به مشاهده موضوع آموزشی مرتبط داشته باشد ولی منبع مورد نظر را پیدا نکند. در این صورت باید مبحث مورد نیاز را از منبع آموزشی دیگری تهیه کند.

بسته آموزشی پرش مجموعه کاملی از تدریس مطالب را به صورت یکجا جمع‌آوری کرده است. دانش‌آموز می‌تواند موضوع مورد نیاز را انتخاب و نسبت به مشاهده، آموزش و تمرین در آن موضوع اقدام کند.

بسته آموزشی پرش؛ یادگیری با بهترین متد آموزشی

بسته آموزشی پرش با بهره‌گیری از بهترین متد استاندارد آموزشی توانسته جایگاه مناسب در میان دانش‌آموزان کسب کند. این محصول هر مبحث درسی را به صورت ویدئویی آموزش داده و با تمرینات متنوع آن را به تثبیت می‌رساند.

تمرینات بسته آموزشی پرش به صورت کاملا اصولی و تیپ‌بندی مطرح شده‌اند تا دانش‌آموزان سیر یادگیری صحیحی را پیش بگیرند. این بسته آموزشی همه مفاهیم کتاب درسی را به صورت جزئی با رعایت اصول پیش‌نیاز آموزش داده است.

مارکا کتاب؛ ارائه دهنده بسته آموزشی پرش با بهترین قیمت

در این مقاله به پرسش آیا بسته آموزشی پرش خوب است یا نه پاسخی دقیق دادیم. فروشگاه آنلاین مارکا کتاب بسته آموزشی پرش را به عنوان یک منبع کمک درسی منتخب ارائه می‌کند. این مجموعه آموزشی همه مباحث درسی را به صورت کتاب و ویدئو آموزشی ارائه داده تا دانش‌آموزان همه مباحث را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرند.

قیمت بسته آموزشی پرش متناسب با کیفیت بالا، بسیار قابل قبول و به صرفه است. دانش‌آموزان با تهیه این مجموعه آموزشی دیگر نیازی به معلم خصوصی برای یادگیری دروس خود ندارند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید این بسته و سایر کتب درسی از مارکا کتاب با شماره 66400400-021 تماس بگیرید.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان