حدود ۴۲ هزار گروه جهادی در سرار کشور وجود دارد

ضرغام پرنیان، دبیر مجمع جهادگران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: امروز توفیقی شد که یه سفری به خوزستان داشته باشیم

حدود 42 هزار گروه جهادی در سرار کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ضرغام پرنیان گفت: در بحث بحران ها مسائلی همانند سیل،زلزله و مسائل کرونا که همه ی مردم اطلاع دارند که چه نقش‌بسزایی گروه های جهادی دارند.و هرکجا که یک مسله یا یک بحران برای کشور به وجود می اید در هر نقطه ای از کشور آن افرادی که اولین بار وارد صحنه ی میدان جهت برطرف کردن مشکل می شوند گروه های جهادی نیز هستند.

پرنیان گفت :امروز بچه های جهادی به یک نقطه ی اثر بخش و یک نقطه ی اعتماد بین مردم ونظام تبدیل شده اند. واین یکی از این پدیده ها و رویش های اندیشه ی ناب امام رحمت الله است.

وی بیان کرد: پس از ادغام در وزارت جهاد کشاورزی ومنحل شدن آن مقام معظم رهبری در سال 1379بسیج سازندگی را مامور کردند که جهت بستر سازی و هدایت و پشتیبانی و ترویج گروه های جهادی باشد.

دبیر مجمع جهادگران کشور گفت: در سال 1379 صد گروه جهادی داشته داشتیم و الان حدود 42 هزار گروه جهادی در سراسر کشور ثبت سامانه ی اطلس بسیج سازندگی داریم و این ها روز به روز بیشتر می شوند.

وی در خصوص کار های گروه های جهادی گفت: کارهایی که بچه های جهادی از حوزه عمران اشتغال ،فرهنگی به دنبال این هستیم که تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی شکل بگیرد. جهت به دوش کشیدن بار مسئولیت ها در آینده باور ما این است این تربیت حتما خیر و برکاتش در آینده است.

وی در آخر بیان کرد: اگر دیروز مسئول گروه ما بچه ی جهادی ما می رفت دنبال فرماندار و یا بخشداری که بیاد در کنارش کاری را انجام دهد و خیلی سخت می آمد اگر به مرور زمان خودش بشود فرماندار دیگه این دغدغه های گذشته را لمس‌کرده و می تواند فرماندار جهادی ،بخشدار جهادی و یا وزیر جهادی یک مسول جهادی در تراز جمهوری اسلامی باشد ولذا اصل خروجی کارهای جهادی گفتمان سازی و تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی است.

خبرنگار: مهدی حلاج خوب

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان