نه بزرگ ستاره یاغی پرسپولیس به پیشنهاد بزرگ/عکس

ورزش سه نوشت: رقابت‌های باشگاهی تهران از اواخر دهه ۶۰ شاهد حضور تیم کشاورز تهران با پرداخت‌های متفاوت به بازیکنان بود.

نه بزرگ ستاره یاغی پرسپولیس به پیشنهاد بزرگ/عکس

وزرات جهاد کشاورزی در اواخر دهه 60 با حضور در رقابت‌های باشگاهی تهران‌ ، تیمی به نام کشاورز را تاسیس کرد و خیلی از بهترین‌های تهران و ایران و بازیکنان تیم‌های نامدار استقلال و پرسپولیس را به طرف خود کشاند.

آنها در آن سال‌ها با جذب بزرگانی چون حمید علیدوستی، سیروس قایقران، مجید نامجومطلق، سیدمهدی ابطحی، محمدحسن انصاری‌فر، مرتضی کرمانی‌مقدم، جواد زرینچه، نادرمحمدخانی، کریم باقری، رضا شاهرودی، فرهاد مجیدی و خیلی از بزرگان فوتبال ایران به تیم کهکشانی آن سال‌ها معروف شدند، هر چند هیچ گاه موفق به کسب افتخار نشدند و بهترین عنوان آنها مقام چهارمی جام آزادگان در سال 71 بود.

یکی از انتخاب‌های بزرگ آن‌ها در آن سال‌ها مجتبی محرمی بود. محرمی در سال 70 به کشاورز پیوست و در هفته اول برای این تیم به میدان نرفت. سرخ‌ها که در بازی هفته اول برابر گسترش بدون گل متوقف شده بودند، در هفته دوم محرمی که با کشاورز تمام کرده بود؛ به تیم برگرداندند و با استقبال 80هزار نفری هوادارن در 27اردیبشهت سال 70 به مصاف هما رفتند و این تیم را با چهار گل در هم کوبیدند.

هواداران پرسپولیس که در بازی با گسترش یکصدا خواهان بازگشت محرمی به تیم خود بودند، در بازی با هما برای او سنگ‌تمام گذاشتند و از ساعت‌ها قبل از بازی برای او شعر و سرود خواندند تا بازیکن محبوب خود را از چنگ تیم متمول کشاورز در بیاورند. در آن سال‌ها علی پروین بیشتر از همه بازیکنان در ورزشگاه تشویق می‌شد، ولی هواداران برای اولین‌بار سنت شکنی کردند و محرمی را بیشتر از پروین تشویق کردند، اتفاقی که با رضایت علی پروین همراه بود تا شاگردی که به‌شدت به او علاقه‌مند بود؛ دوباره در ترکیب تیمش ببیند.

نه بزرگ ستاره یاغی پرسپولیس به پیشنهاد بزرگ/عکس

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان