از استقلال و مجیدی دل‌خور نیستم

سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: از استقلال دل‌خور نیستم و این مسائل همیشه در فوتبال وجود دارد.

از استقلال و مجیدی دل‌خور نیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فراز فاطمی در مورد اعزام نشدن رضا کاخساز به همراه تیم ملی امید به عراق اظهار داشت: کاخساز روز گذشته به اردوی ما ملحق شد و به دلیل منقضی شدن تاریخ یکی از مدارکش نمی‌تواند با ما به عراق بیاید. فکر می‌کنم فردا صبح کار وی انجام می‌شود و بعدازظهر به ما ملحق خواهد شد.

وی در خصوص آماده‌سازی تیم امید با برگزاری دو دیدار دوستانه با عراق پاسخ داد: تیم ما تمرینات خیلی خوب، مرتب و منظمی را زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا در این 4-5 روزی که از اردو گذشته انجام داده است. مشکلی خاصی هم نبود و تمام کارها را انجام دادیم. بحث خروجی بچه‌ها هم به بهترین شکل انجام شد. این کار برای تیم امید با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان یا دانشجو هستند یا مشمول سخت است. برای آماده کردن وضعیت خروج از کشور بازیکنان نفرات زیادی در کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال زحمت کشیدند که از آنها تشکر می‌کنم.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید عنوان کرد: دو بازی دوستانه خوب در بغداد با عراق داریم و از همانجا برای ترانزیت به استانبول می‌رویم و در ادامه راهی تاشکند خواهیم شد. هفتم خرداد در ازبکستان هستیم و یازدهم خرداد هم اولین بازی خود را مقابل قطر انجام می‌دهیم.

فاطمی در مورد همکاری نکردن فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال و در اختیار نگذاشتن علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر به تیم امید توضیح داد: ما از کسی دل‌خور نیستیم اینها مسائل فوتبالی است و سوتفاهم‌هایی پیش آمده بود تا جایی که دیدم مهدوی‌کیا 2-3 ساعت قبل تلفنی با فرهاد مجیدی صحبت کرد و با خوبی و خوشی همه چیز حل شد. این تعاملات در فوتبال هست و ان‌شاءالله در آینده پس از بازگشت تیم امید تعاملات بیشتری با باشگاه‌ها خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان