واکنش مهدوی‌کیا به حضور در پرسپولیس؛ آدمی نیستم که کارم را نیمه‌کاره رها کنم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در حال حاضر اولویت فدراسیون چیز دیگر و در جای دیگری است.

واکنش مهدوی‌کیا به حضور در پرسپولیس؛ آدمی نیستم که کارم را نیمه‌کاره رها کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی مهدوی‌کیا پیش از سفر به عراق برای انجام دو بازی دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه دروازه‌بانی که مدنظرمان بود را باشگاه به تیم امید نداد دروازه‌بانی دیگری را جایگزین کردیم زیرا می‌خواستیم قبل از بازی‌های رسمی در بازی‌های دوستانه بازیکنان را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

*در حال حاضر اولویت جای دیگر و چیز دیگری است

وی در مورد مسائل مالی کادر فنی و نحوه آماده‌سازی تیم گفت: این مسائل بماند. ان‌شاءالله بعداً درباره آن صحبت می‌کنیم اما ا گر بخواهیم واقع‌بینانه صحبت کنیم از حریفان‌مان در این زمینه خیلی عقب‌تر هستیم. در حال حاضر اولویت جای دیگر و چیز دیگری است. ما هم با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنیم. با توجه به اینکه من و کادر فنی به این بازیکنان اعتقاد ویژه‌ای داریم، امیدوارم با دست پر از مسابقات آسیایی برگردیم. با اینکه ما با تیم جوانی به این مسابقات می‌رویم و دو سال از دیگر تیم‌ها جوان‌تر هستیم اما می‌رویم که نتایج خوبی رقم بزنیم من به آینده این تیم امیدوارم.

*از سایر رقبایمان خیلی عقب تر هستیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در مورد اینکه در چهره شما ناراحتی موج می‌زند و ظاهراً تدارک تیم امید دچار نقصان است، گفت: مشکل خاصی نیست اما اگر بخواهیم خودمان را با رقبایی که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم خیلی عقب‌تر هستیم ولی تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا با استعدادهایی که داریم و توانمندی این بازیکنان همه چیز خوب پیش برود.

*حضور در پرسپولیس؟ به تیم امید تعهد و علاقه دارم

مهدوی‌کیا در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه صحبت‌هایی مبنی بر احتمال حضور شما در پرسپولیس وجود دارد و آیا این صحبت‌ها را خودتان شنیده‌اید، اظهار داشت: نه، من تعجب می‌کنم. بعضی وقت‌ها صحبت‌هایی مطرح می‌شود که باعث تعجبم است. من به تیم امید تعهد و علاقه داریم و با تمام توان در این تیم کار می‌کنم. در ماه گذشته هم کم و کسری‌ها زیاد بوده اما اعتقاد زیادی به این جوانان دارم. دوست دارم که با این تیم موفقیت به دست بیاورم. آدمی نیستم که نیمه کاره تیمی را رها کنم چون به این تیم خیلی امیدوارم. از روز اول که کارم را شروع کردم هدفم این بوده که کار بزرگی انجام بدهیم. امیدوارم شرایط بهتر شود ولی در صحبت‌های قبلی هم اشاره کردم امیدوارم با دست پر برگردیم.

*امیدها استحقاق انجام کارهای بزرگ را دارند

وی افزود: تیم ما تیم جوانی است و از نظر امکاناتی و بازی تدارکاتی خیلی عقبیم اما باز هم تکرار می‌کنم این جوانان استحقاق این را دارند که کارهای بزرگ انجام بدهند ما هم در کنارشان هستیم با تمام توان.

*هیچ قولی برای قهرمانی نمی دهم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به اینکه قولی برای موفقیت می‌دهد یا نه، گفت: هیچ مربی نمی‌تواند وقتی در تورنمنتی شرکت می‌کند قول دهد تیمش قهرمان می‌شود. من که با یک تیمی که دو سال جوان‌تر از حریفان است به این مسابقات می‌روم. من تمام تبعات این را پذیرفته‌ام چون دارم به آینده نگاه می‌کنم ان‌شاءالله که با دست پر برگردیم.

*بیشتر بازیکنان امید از نظر بدنی مشکل دارند

مهدوی‌کیا در مورد اینکه چقدر به صعود امیدوار هستید، گفت: من خیلی امیدوارم و با تمام توان می‌رویم تا نتایج خوبی رقم بزنیم. ما یکسری مشکلات داریم، بیشتر بازیکنان ما در لیگ بازی نمی‌کنند و در شرایط بازی نیستند و از نظر بدنی مشکل دارند. در تمرینات و تست‌هایی که گرفته‌ایم این مسائل را می‌بینیم اما من به آنها خیلی امیدوارم.

*توافق مان با منصوریان و مجیدی اتفاق نیفتاد

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی براینکه مجیدی و منصوریان وعده داده بودند که بازیکنان‌شان را به تیم امید می‌دهند و صحبتی برای مربیانی که همکاری نکردند ندارید، عنوان کرد: انتظار زیادی از کسی نداشتیم توافقاتی کرده بودیم و آن اتفاق نیفتاد. تلفنی با آنها صحبت کردیم و برای‌شان آرزوی موفقیت کردیم چون با همه تقریباً دوست و هم دوره‌ای هستیم. هیچ ایرادی نیست. اینجا تیم ملی است. باشگاه نیست که دست من بسته باشد بلافاصله نفرات را جایگزین می‌کنیم و هیچ ایرادی ندارد. امروز هم تلفنی صحبت کردیم و مشکلی نیست اینجا تیم ملی است و استعداد زیاد است.

*بعد از دو دیدار در عراق راهی تاشکند می شویم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: روز سه‌شنبه و جمعه دو بازی با تیم امید عراق داریم و بعد از آن هم راهی تاشکند می‌شویم تا در مسابقات نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا حاضر شویم.

وی در مورد اینکه همکاری باشگاه‌ها با تیم امید چگونه بود، گفت: تقریباً بیشتر بازیکنان را به خدمت گرفته‌ایم. باشگاه نفت مسجدسلیمان که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند با این باشگاه تعامل کردیم تا بعد از مسابقات بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار بدهند.

*نفرات دیگری جایگزین دروازه بان استقلال شد

مهدوی‌کیا در مورد علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال که به تیم امید نیامد، عنوان کرد: مشکل خاصی نبود. ما توافقی کرده بودیم که آن انجام نشد و نفرات دیگری جایگزین شدند. مشکلی خاصی نبود.

وی در مورد اینکه کسانی که نیامدنند شانس‌شان را از دست داده‌اند یا نه، گفت: تأکید داشتیم بازیکنان ما قبل از بازی‌های رسمی در این دو بازی دوستانه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان