۳ تن برنج قاچاق از یک کامیون در اشنویه کشف شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از توقیف کامیون حامل بیش از ۳ تن برنج به صورت قاچاق با ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان اشنویه، خبر داد

3 تن برنج قاچاق از یک کامیون در اشنویه کشف شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود محوله قاچاق به شهرستان "اشنویه" توسط یک دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت کامیون مورد نظر با هوشیاری و عملیات ضربتی پلیس شهرستان توقیف شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون متوقف شده تعداد 3 تن و 600 کیلوگرم برنج به صورت قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی برنج کشف شده بیش از 9 میلیارد برآورد شده است.

جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضرور است همکاری‌های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان