سارق جوان موبایل راننده ال‌۹۰ را دزدید و کشته شد

سارق جوانی که با همدستش دست به سرقت تلفن‌ همراه سرنشین L۹۰ زده بود، پس از تعقیب و گریز طولانی در یک تصادف به کام مرگ رفت.

 


به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، شنبه 30 اردیبهشت وقوع تصادف یک موتورسیکلت با خودرو پراید توسط اهالی خیابان شهید تیموری منطقه ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد. با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه و با دو مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سر به شدت مجروح شده بودند.

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس به محل حادثه رسیده بودند، مجروحان حادثه را به بیمارستان انتقال دادند، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و سرنشین موتورسیکلت به کام مرگ فرو رفت. بدین ترتیب تحقیقات پلیسی کلید خورد، بررسی‌ها نشان داد سرنشینان موتورسیکلت توسط خودرو L90 تحت تعقیب بودند که با یک پراید تصادف کردند.

راننده خودرو L90 هدف تحقیق ماموران پلیس قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد سرنشینان موتورسیکلت قبل از تصادف مرگبار، تلفن‌همراه راننده L90 را سرقت کرده و به سمت میدان تیموری متواری شدند که در طول تعقیب و گریز طولانی، سرنشینان موتورسیکلت با خودرو پراید تصادف کردند.

مأموران پلیس در بررسی‌های اولیه، 5 تلفن‌همراه مسروقه از سرنشینان این موتورسیکلت کشف کردند و متوجه شدند سارقان قبل از تصادف مرگبار، دو تلفن‌همراه دیگر سرقت کرده بودند.

با دستور بازپرس پرونده، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم دیگر پرونده برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان