قهرمانی رویایی سیتی با طعم کامبک

در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در یک بازی تماشایی و با یک کامبک دیدنی قهرمانی را بدست آورد تا دست لیورپول از جام جزیره خالی بماند.

قهرمانی رویایی سیتی با طعم کامبک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، 10 مسابقه به صورت همزمان از ساعت 19 و 30 برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی میزبان استون ویلا قرار گرفت و لیورپول در آنفیلد به مصاف ولورهمپتون رفت.

سیتی در دیدار مقابل استون ویلا در یک بازی دراماتیک به برتری 3 بر 2 رسید و از آن طرف لیورپول مقابل ولوز به برتری 3 بر یک رسید تا گواردیولا بار دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. این تیم در 5 سال اخیر 4 بار توانسته عنوان قهرمانی در لیگ برتر را بدست آورد.

منچسترسیتی که 23 هفته آخر صدرنشین لیگ برتر انگلیس بود، در هفته پایانی مقابل استون ویلا و شاگردان استیون جرارد تا دقیقه 76 با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده بود ولی در عرض 5 دقیقه 3 گل به ثمر رساند تا یک کامبک تماشایی به نمایش گذارد و به شکلی زیبا و دیدنی جام قهرمانی از لیورپول برباید.

گل‌های منچسترسیتی را گوندوغان 76 و 81 و رودری 78 به ثمر رساندند و برای لیورپول مانه 24 ، صلاح 84 و رابرتسون 89 گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان