مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود از ابتدا تا انتها به صورت آنلاین

برای اینکه بتوانید شرکت مسئولیت محدود خود را به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی مراحل ای که در نظر گرفته شده است را به صورت کامل و صفر تا صد انجام بدهید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود

مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود از استعلام نام شرکت و انتخاب یک نام مناسب تا پرداخت هزینه روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار باید حتماً توسط افراد متخصص و کارشناس در این زمینه انجام شود تا در سریعترین زمان ممکن بتوانیم شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید.

ثبت کردن شرکت به صورت مسئولیت محدود مزیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به افزایش اعتبار کسب و کار و همچنین بالا رفتن اعتماد مشتریان نسبت به کسب و کار شما می‌توان اشاره نمود.

پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی شرکت و ثبت برند تمامی امور مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود شما را در زمینه های مختلف با ارزانترین هزینه و تعرفه به صورت صد در صد آنلاین انجام میدهد.

مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود

برای اینکه بتوانید شرکت مسئولیت محدود خود را به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی مراحل ای که در نظر گرفته شده است را به صورت کامل و صفر تا صد انجام بدهید.

در صورتی که خودتان با این رویه آشنایی دارید می توانید به راحتی این کارها را انجام دهید ماهگرد آشنایی کامل با مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود ندارید می توانید از راهنمایی و مشاوره آنلاین کارشناسان سامانه پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت به صورت کاملا آنلاین در ایران استفاده نمایید.

در ادامه به صورت کامل تمامی مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود را از صفر تا صد مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انتخاب نام شرکت و استعلام شرکتهای ثبت شده

یکی از اولین و شاید مهمترین مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود را بتوان انتخاب نام شرکت مسئولیت محدود و استعلام شرکتهای ثبت شده قبلی دانست.

برای اینکه بتوانید یک نام مناسب برای شرکت و کسب‌وکار خود به صورت رسمی انتخاب کنید باید دستورالعمل های ویژه برای انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده است را رعایت کنید تا بتوانید به راحتی در اولویت های پنجگانه خود یک نام مناسب برای شرکت و کسب و کار خود به اداره ثبت شرکتها معرفی کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید یک نام مناسب برای شرکت کسب و کار خود انتخاب کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که نام شرکت شما نباید شباهتی به نام شرکت های ثبت شده قبلی داشته باشد. برای جلوگیری از این شباهت یکی از مهم ترین شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود شما باید نام شرکت خود را در سامانه استعلام نام شرکت ها استعلام بگیرید تا متوجه شوید که نام مورد نظر برای شرکت شما به هیچ عنوان قبلاً برای دیگر شرکت‌ها به ثبت نرسیده است. همچنین استعلام نام شرکت های ثبت شده به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن شرکت و کسب و کار خود را به ثبت برسانید و از مشابه بودن مدیرعامل شرکت و دیگر شرکت‌های ثبت شده جلوگیری کنید.

انتخاب نوع شرکت مسئولیت محدود

بعد از اینکه یک نام مناسب برای شرکت و کسب و کار خود انتخاب کردید باید از بین شرکت های مختلف و انواع آن که در کشورمان رایج است یک شرکت و نوع مناسب را برای ثبت کردن شرکت و کسب و کار خود انتخاب نمایید.

با توجه به اینکه شرکت مسئولیت محدود نیازی به انتخاب بسیار زیاد ندارد و البته محدودیتی نیز در تغییر شرکا در حین ثبت کردن شرکت و بعد از آن وجود ندارد و شما هر زمان که دوست داشته باشید می توانید هر کدام از اعضای شرکت را تغییر دهید، انجام مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود می تواند به شما کمک کند تا به راحتی بتوانید به بهترین شکل ممکن شرکت و کسب و کار خود را با ارزان ترین هزینه و تعرفه به ثبت برسانید.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود

بعد از اینکه یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب گردید و البته به سراغ ثبت شرکت مسئولیت محدود با توجه به مزیت ها و شرایطی که دارد رفتید باید مدارکی که در ادامه گفته می‌شود را برای ثبت شرکت و به عنوان مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود ارائه نمایید.

نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که در هنگام ثبت کردن شرکت مسئولیت محدود نیاز به پرداخت سرمایه اولیه شرکت نیست و تنها ذکر آن مبلغ در اساسنامه کافی و ضروری می باشد.

علاوه بر این در صورتی که قصد داری یک وکیل تمامی امور مربوط به ثبت شرکت شما را انجام دهد باید به وکالت نامه معتبر بدهید تا در اجرای مراحل ثبت شرکت به مشکلی بر نخورد.

هزینه و مدت زمان ثبت شرکت مسئولیت محدود

در مورد هزینه دغدغه های بسیار زیادی برای اکثر کسب و کارها در این زمینه وجود دارد اما که باید به آن توجه کنید این است که امور ثبتی در کشورمان به جون من طرفه و مسابقه خاصی ندارد و سازمانها و موسسات و مراکز مختلف با توجه به خدماتی که در این زمینه ارائه می‌کنند هزینه های مختلفی را برای ثبت شرکت ثبت برند در نظر می‌گیرند.

به همین دلیل شرکت ها و کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می‌کند و اقتدار شرکت و کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت رساند با توجه به برخی از هزینه های بالایی که موسسات مراکز مختلف در نظر می‌گیرند در انجام امور ثبتی خود به صورت کامل منصرف می‌شوند و همین موضوع می‌تواند زمینه‌ساز عدم رسیدن به مزیت های مختلف ثبتی در کشورمان را فراهم کند.

به همین دلیل پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت مسئولیت محدود در کشورمان با رعایت کردن تمامی شرایط و مراحل ثبت شرکت سعی کرده است تا با ارزانترین تعرفه و هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص تمامی امور مربوط به شرکتهای با مسئولیت محدود را با ارزان ترین هزینه و تعرفه در کشورمان و در سریعترین زمان ممکن که حداکثر ۳۰ روز می باشد به صورت کاملا آنلاین انجام دهد. برای استفاده از خدمات این سامانه کافیست وارد وب سایت paydarsabt.com شوید.

مشاوره آنلاین و راهنمایی افراد متخصص و کارشناس در زمینه ثبت انواع شرکت به خصوص ثبت شرکت مسئولیت محدود به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون دغدغه و با کمترین هزینه، شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً آنلاین به ثبت برسانید و از مزیت های قانونی شدن کسب و کار خود نهایت سود و استفاده را ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان