بیش از ۱۱ هزار مترمربع از اراضی قشم رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف سه قطعه از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم به مساحت ۱۱ هزار و ۸۵۱ متر مربع خبر داد.

بیش از 11 هزار مترمربع از اراضی قشم رفع تصرف شد

به گزارش خبرآنلاین، «مجتبی قهرمانی»، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: بیش از 11 هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در نقاط مختلف جزیره قشم رفع تصرف شد که ارزش تقریبی اراضی اعاده شده 43 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

وی افزود: رفع تصرفات به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات منطقه آزاد با همکاری مأموران نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های پانزده گانه مطرح شده در ابتدای سال 1401 توسط رئیس عدلیه به ویژه در خصوص لزوم صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی و برخورد بدون اغماض با سودجویان و سوداگران،گفت: دادگستری کل استان هرمزگان در راستای عمل به دستورات و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این عرصه پای به میدان عمل گذاشته و برخورد بدون اغماض با دست‌اندازان به اراضی ملی، دولتی و عمومی را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه یکی از گلوگاه‌های فساد، تصرف اراضی ملی و دولتی است، اظهار کرد: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه هیچگونه چشم پوشی برای برخورد با متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و دولتی صورت نخواهد گرفت و دستگاه قضایی استان هرمزگان نیز با همکاری سایر نهادها در راستای آزادسازی تصرفات غیرمجاز از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان