کم نشان دادن سن با این ترفندهای دنیای مد

همانطور که می دانید علاوه بر آرایش و مدل مو نحوه پوشیدن لباس نیز نقش مهمی در کم سن نشان دادن سن ایفا می کند که در این مقاله فصد داریم شما عزیزان را در زمینه کم نشان سن راهنمایی کنیم.

کم نشان دادن سن با این ترفندهای دنیای مد

یک از دغدغه های اصلی خانم پایین تر نشان دادن سن شان است که در واقع به عنوان یکی از چالش های بسیار مهم در بین اکثر خانم ها می باشد که برای انجام اینکار ترفندهای متفاوتی وجود دارد که به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم بهتر است با ما تا پایان مطلب کم نشان دادن سن همراه باشید.

پایین تر نشان سن با انتخاب رنگ لباس

راهنمای کم نشان سن با لباس

اکثر خانم در زمان خرید لباس به دنبال لباس هایی هستند که سن آن را کمتر نشان دهند زیرا، این کار سبب افرایش اعتماد به نفش در آن خواهد شد از این رو، نوع رنگ مو و مدل آرایش پوشیدن لباس مناسب و خاص نقش مهمی در جوان تر به نظر رسیدن خانم ها دارد به همین خاطر، در ادامه مطلب شما دوستان عزیز را با روش های کم نشان دادن سن با لباس آشنا خواهیم کرد تا استایل ها  و ترکیب رنگی را که به جوان تر به نظر رسیدن شما کمک می کند را به خوبی بشناسید.

  •  بلیط کیش
  •  چکاد بام

در انتخاب هر لباس رنگ نقش مهمی در پایین تر نشان دادن سن دارند  و در واقع می توان گفت رنگ های شاد و اسپرت کمک زیادی به جوان تر به نظر رسیدن دارد  و برعکس رنگ های تیره سن فرد را بیشتر نشان می دهد به همین خاطر در زمان خرید لباس حتما به رنگ آن دقت داشته باشید.

کم نشان دادن سن با چند ایده

رنگ های مناسب برای کمتر نشان دادن سن

اگر شما نیز از این دسته افرادی هستید که تمایل دارید همیشه کمتر از سن واقعی تان به نظر برسید باید استفاده از رنگ های روشن در انتخاب لباس حتی انواع کاپشن ها را فراموش نکنید و در واقع  رنگ شاد حس شادابی را در فرد و اطرافیانش به وجود می آورد که رنگ های شاد برای ایجاد اسنایل خاص به منظور پایین تر نشان دادن سن شامل :

رنگ ارغوانی :

این رنگ از ترکیب قرمز و آبی به دست می آید و از نظر ظاهری مشابه رنگ بنفش است و نقش  مهمی در جوان تر به نظر رسیدن سن ایفا می کند بنابراین بهتر است در استایل تان از این رنگ کمک بگیرید.

رنگ آبی :

رنگ های آبی تنوع زیادی دارند و نوع رنگ آن به منظور جوان تر به نظر رسیدن گزینه بسیار مناسبی می باشداز این رو،  آقایان در فصل بهار و تابستان می توانند از رنگ آبی روشن برای تیشرت استفاده کنند.

انتخاب رنگ مناسب در لباس

رنگ فیروزه ای :

از دیگر رنگ هایی که زیبایی استایل تان چندین برابر می کند رنگ فیروزه ای می باشد که نقش مهمی در کم نشان دادن سن ایفا می کند بنابراین می توانید از این رنگ زیبا و پرطرفدار کمک بگیرید.

رنگ سورمه ای :

شاید شما نیز تصور می کنید که رنگ سورمه ای جزو رنگ های تیره می باشد که باعث بیشتر نشان دادن سن می شود درصورتی که این رنگ سن را کمتر نشان می دهد  و استفاده از این رنگ در برخی از اکسوری ها مانند انواع کفش اسپرت مردانه بسیار پرطرفدار است.

رنگ زرد :

یکی از رنگ های بسیار چذاب و پرطرفدار رنگ زرد است که جزو رنگ هایی می باشد که به کمتر نشان دادن سن کمک می کند و همچنین سبب ایجاد حس زندگی و شادابی در فرد و اطرافیان خواهد شد بنابراین، از این رنگ می توانید در استایل تان استفاده کنید.

راهنمای کمتر نشان دادن سن

لباس مناسب برای کمتر نشان دادن سن

علاوه بر رنگ، طراحی لباس نیز به منظور جوان تر به نظر رسیدن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع استفاده از لباس های شلوغ، پرطرح فرد را نسبت به حالت عادی پیرتر نشان می دهد و همچنین پوشیدن لباس های لش نیز برخلاف تصور افراد باعث بیشتر نشان دادن سن می شود و لباسی که سن را کمتر از حالت عادی نشان می دهد عبارتند از : پارچه های لطیف و نرم، تیشرت با طرح چاپی، ساپورت ساده و بدون طرح، لباس های کم حجم و متناسب با فرم اندام، جوراب بلند همراه با کتانی، استفاده از کمربند روی لباس، کفش پاشنه دار، لباس های زرق و برقی و اکسسوری های ساده و ظریف.

جوان تر به نظر رسیدن با ایده های ساده

نقش زیور آلات در کمتر نشان دادن سن

همانطور که می دانید یکی از ضروریات در استایل خانم ها به منظور رفتن به مجالس و مهمانی ها استفاده از زیور آلات می باشد از این رو، اگر تصمیم به استفاده ار گردنبند مروارید دارید حتما از مروارید های ریز استفاده کنید زیرا،  مروارید های درشت باعث می شود بیشتر از سن عادی به نظر آیید.

کمتر نشان دادن سن با انتخاب لباس

لباس هایی که سن خانم ها را بیشتر نشان می دهد

بعضی از لباس ها باعث پیر نشان دادن خانم ها می شود که بهتر است با آن ها آشنا شوید تا از پوشیدن این مدل لباس های اجتناب کنید که این لباس عبارتند از :

لباس باطرح پترچه مبل یا پرده :

معمولا خانم هاب مسن از این نوع سبک لباس استنفاده می کنند از ابن رو خانم های جوان نباید از این نوع لباس ها استفاده کنند زیرا رسیک بزرگی به شمار می رود.

ساوپورت های گلدار و توری :

اکثر خانم ها علاقه زیادی به پوشیدن ساپورت دارند  که علت علاقه های منشا گرفته از تصاویر مدلینگ می باشد  که دارای دو نوع ساده و طرح دار می باشد و استفاده از مدل ساده جذابیت استایل را چندین برابر می کند اما مدل های گلدار و توری خانم ها را از سن عادی بیشتر نشان می دهند.

لباس با آستین خفاشی :

در خانم های لاغر اندام پوشیدن لباس با آستین بسیار پرطرفدار است اما برای خانم های چاق مناسب نمی باشد زیرا، باعث افزایش سن خواهد شد و  همچنین برای آقایان نیز استفاده از پیراهن با آسنین گشاد سن را بیشتر از حالت عادی نشان می دهد

 

نکانی در طریقه لباس پوشیدن برای پاین تر نشان دادن سن

  • خودداری از لباس های مشکی
  • پوشیدن شلوار جین متناسب با فرم اندام
  • پوشیدن لباس های تنگ و یقه اسکی
  • جایگزین کفش های کتانی و اسپرت با کفش های مجلسی
  • پرهیز از گردنبندهای درشت
  • توجه به رنگ پوست در انتخاب رنگ لباس
  • پرهیز از پوشیدن لباس های جیر

کم نشان دادن سن با لباس

در صورت تمایل شما دوستان عزیز با کلیک بر روی راهنمای انتخاب لباس مناسب رنگ پوست و راهنمای ست کردن با چوکر می توانید بیشتر با دنیای مد در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان