راهنمای رزرو اتاق در هتل استقلال تهران

حتما هتل اسقتلال تهران را می شناسید. این هتل یکی از معروف ترین هتل های تهران می باشد. در این مقاله با ما باشید تا در مورد آدرس این هتل، امکانات و نحوه اقامت یا رزرو اتاق در آن، شما را راهنمایی کنیم.

راهنمای رزرو اتاق در هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران یا هتل رویال هیلتون سابق از هتل های 5 ستاره و مشهور پایتخت، در سال 1341 افتتاح شد.

هتلی با دو برج شرقی و غربی که از بزرگ ترین هتل های بین المللی تهران محسوب می شود. هتل استقلال در خیابان ولیعصر و در تقاطع بزرگراه چمران واقع شده است.

دسترسی آسان این هتل به دیدنی ها و تفریحات شمال شهر و واحدهای اقامتی متنوع و مدرن آن باعث شده تا هتل استقلال به اولین گزینه اقامت بسیاری از مسافران شهر تهران تبدیل شود. این روزها رزرو آنلاین هتل، پیدا کردن و رزرو اتاق را به فرآیندی آسان و بدون استرس تبدیل کرده است. ابزار آنلاینی که در هر زمان و مکانی که باشید به کمک شما می آید و به راحتی و در کمترین زمان رزرو هتل را برایتان میسر می سازد.

سایت هتل پارسیان استقلال تهران به صورت تلفنی و از طریق فکس امکان رزرو اتاق را به شما می دهد. اما اگر می خواهید فرآیند رزرو هتل استقلال به صورت آنلاین و با قیمتی ارزان تر برایتان رقم بخورد، نمایندگان رسمی این هتل انتخاب بهتری هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا رزرو اتاق در هتل استقلال تهران را از طریق یکی از این نمایندگان رسمی یعنی هتل یار بررسی کنیم. البته شما می توانید این فرآیند رزرو آنلاین هتل را در هر سایت معتبر دیگری طی کنید.

  1. انتخاب رزرواسیون

با جستجو کلمه "هتل استقلال تهران" در گوگل لیستی از رزرواسیون های آنلاین هتل برایتان نمایش داده می شود. از بین این لیست، روی سایت هتل یار (یا هر رزرواسیون معتبر مد نظرتان) کلیک کنید تا صفحه رسمی این هتل در سایت رزرو اتاق نمایش داده شود.

در این صفحه اطلاعات کاملی از هتل به همراه قیمت رزرو هر اتاق برایتان به نمایش در می آید.

  1. بررسی امکانات هتل استقلال

در ابتدا صفحه هتل استقلال، تصاویر کامل و جامعی از بخش های مختلف هتل شامل: اتاق ها، سرویس، پارکینگ، رستوران ها، لابی، استخر، مجموعه های ورزشی و ... قرار گرفته است. در ادامه آدرس هتل، موقعیت مکانی هتل روی نقشه، نقد و بررسی جامع هتل استقلال، نظرات مسافران پیشین، امکانات هتل، قوانین و مقررات، فاصله هتل تا مراکز مهم شهر تهران و قیمت رزرو واحدهای اقامتی به تفکیک اتاق ها برایتان نمایش داده می شود. با مطالعه این موارد تا حدودی با مزایا و معایب رزرو هتل استقلال تهران آشنا خواهید شد.

در این بخش لازم است تا با توجه به بودجه، تعداد افراد و نیازمندی های خود، واحد اقامتی مد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت این اتاق های اقامتی با تخفیفات ویژه هستند.

راهنمای رزرو اتاق در هتل استقلال تهران

  1. مراحل رزرو آنلاین هتل استقلال تهران

 

1. پس از بررسی کامل هتل استقلال و انتخاب بهترین واحد اقامتی، باید تاریخ ورود و خروج هتل را انتخاب کنید. با کلیک بر روی هر یک از این تاریخ ها، پنجره کوچکی باز می شود که می توانید تاریخ ورود و خروج را مشخص کنید. پس از انتخاب تاریخ باید روی گزینه "جستجو و رزرو هتل" کلیک کنید.

2.در این مرحله اتاق های خالی هتل در تاریخ مشخص شده نمایش داده می شود. در اینجا باید اتاق مورد نظرتان را از بین لیست قیمت هتل استقلال علامت بزنید. مثلاً اگر با 4 نفر از دوستانتان به تهران سفر کرده باشید، می توانید تعداد 2 اتاق دو تخته توئین را برای رزرو انتخاب کنید. پس از آن جمع هزینه رزرو دو اتاق با تخفیف برایتان نمایش داده می شود. با کلیک بر روی کلمه "رزرو" به صفحه بعد منتقل خواهید شد.

3.در این بخش فرد رزرو کننده باید اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی، تلفن با کد شهر و تلفن همراه را وارد کند. در پایین صفحه هم اطلاعات مسافرین و اتاق ها باید وارد شود. نام مسافر، تلفن همراه مسافر، ملیت، نفر اضافه (در صورت وجود نفر اضافه) یا اطلاعاتی مثل ورود زود هنگام یا خروج دیر هنگام را باید به طور دقیق پر کنید. پس از آن بر روی گزینه "تایید و ثبت" کلیک کنید.

4.بعد از ثبت رزرو هتل کد پیگیری 8 رقمی به ایمیل و شماره تلفن شما ارسال می شود. در صورتی که مشکلی در رزرو اینترنتی شما وجود نداشته باشد، از طرف هتل یار، پیامکی حاوی بر تایید رزرو برایتان ارسال خواهد شد.

راهنمای رزرو اتاق در هتل استقلال تهران

5.با دریافت پیامک تایید از سوی سایت، می توانید عملیات پرداخت هزینه رزرو را از طریق تمامی کارت های عضو شتاب یا حواله بانکی انجام دهید. (اگر به هر دلیل تا زمان دریافت پیامک از صفحه رزرو خارج شده باشید، با مراجعه به بخش پیگیری رزرو و ارائه کد پیگیری و شماره تماس، به بخش پرداخت اینترنتی هدایت خواهید شد.)

نکته: اگر می خواهید از طریق حواله بانکی هزینه رزرو اتاق را پرداخت کنید، به این نکات توجه داشته باشید:

  • پس از دریافت شماره رزرواسیون موقت، تنها به شماره کارت هایی که سایت در اختیارتان قرار داده پول واریز کنید.
  • در ساعات کار شبکه و زمان های مجاز پول را حواله کنید.
  • پس از پرداخت پول، وارد بخش پیگیری رزرو شده و شماره حواله بانکی خود را به همراه زمان پرداخت پول ثبت کنید یا به بخش پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا شما را راهنمایی کنند.
  • پیام تایید رزرو اینترنتی حداکثر یک ساعت بعد از ثبت، از طریق ایمیل یا تلفن به شما اطلاع داده می شود.

مراحل رزرو اتاق در هتل استقلال تهران با این روش در کمترین زمان ممکن انجام می شود. فراموش نکنید که هر زمان که بخواهید با ورود شماره پیگیری و شماره تماس در صفحه پیگیری رزرو، امکان مشاهده وضعیت رزرو و ایجاد تغییرات برایتان امکان پذیر است.

در پایان ...

با رزرو آنلاین هتل استقلال تهران از طریق نمایندگی های رسمی این هتل، نه تنها از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد، بلکه به شیوه تماماً آنلاین و بدون دردسر امکان رزرو برایتان میسر می شود. علاوه بر آن، امکان بررسی امکانات، واحدهای اقامتی و مسیرهای دسترسی هتل استقلال تهران برایتان وجود دارد. در صورت تمایل نیز می توانید هتل استقلال را با دیگر هتل های 5 ستاره شهر تهران بررسی کنید و بهترین هتل را برای اقامت خود در پایتخت انتخاب کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان