رکوردشکنی هواداران استقلال در دوران پساکرونا

استقلال می تواند با حضور هوادارانش در جشن قهرمانی، رکورد تماشاگران پساکرونا را بشکند.

رکوردشکنی هواداران استقلال در دوران پساکرونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رایزنی های صورت گرفته برای حضور حداکثری هواداران در جشن قهرمانی استقلال نتیجه داد و آبی ها قادر خواهند بود تا با حضور بیش از 63 هزار تماشاگر خودی، به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند.

این بیشترین میزان حضور تماشاگران در یک مسابقه فوتبال در ایران پس از شیوع ویروس کروناست. بعد از اینکه در اواخر سال 98 این بیماری وارد کشور شد، مسابقات فوتبال در اواخر لیگ نوزدهم و کل لیگ بیستم بدون تماشاگران برگزار شد و در لیگ امسال بالاخره طلسم حضور هواداران شکسته شد.

دیدار استقلال برابر نساجی در هفته پنجم لیگ برتر، به دوران طولانی دوری هواداران از ورزشگاه ها پایان داد هر چند که پس از آن و در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، باز هم درهای ورزشگاه ها به روی تماشاگران بسته شد تا سرانجام و از دربی برگشت پایتخت بود که مجددا حضور هواداران با ظرفیت 30 درصدی استادیوم ها مجاز اعلام شد.

در هفته های گذشته، تماشاگران برای تماشای دیدار تیم های محبوبشان حتی در لیگ دسته یکم نیز راهی ورزشگاه ها شدند که دیدار استقلال و شهر خودرو با حضور بیش از 40 هزار هوادار، یکی از پرتماشاگرترین دیدارهای امسال بود.

اما حالا و در شرایطی که آبی پوشان قرار است فردا در استادیوم آزادی و در جدال برابر نفت مسجدسلیمان جشن قهرمانی خود را بر پا کنند، مجوز حضور 63 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار از نزدیک صادر شده که در صورت تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده، دیدار استقلال به پرتماشاگرترین دیدار برگزار شده در ایران و پس از شیوع ویروس کرونا تبدیل خواهد شد.

در فاصله 29 ساعت تا برگزاری این بازی، نزدیک به 31 هزار قطعه بلیت برای این دیدار به فروش رفته و انتظار می رود 32 هزار بلیت باقیمانده نیز در ساعات پیش رو توسط هواداران استقلال خریداری شود.

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان