کتاب بافت تاریخی خرم آباد رونمایی شد

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد گفت: باغ‌شهر خرم‌آباد، آب‌شهر خرم‌آباد و خرم‌آباد به روایت اسناد تاریخی در دست اقدام برای چاپ هستند.

کتاب بافت تاریخی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مجید دریکوند در آیین رونمایی از کتاب “بافت تاریخی شهر خرم‌آباد فیلی” که در خانه تاریخی آخوند ابو برگزار شد، اظهار کرد: مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد از ابتدای شروع به کار شورای ششم راه‌اندازی شد و شورای اسلامی صاحب مرکزی برای فکر کردن، برنامه‌ریزی کردن و ریل‌گذاری و تدبیر برای مسائل شهری شد.

وی ادامه داد: تلاش همه همکاران در مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد منتج به تالیف کتابی164 صفحه‌ای تحت عنوان “بافت تاریخی شهر خرم‌آباد فیلی” شد.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد افزود: چنانچه این پکیج به کمک بزرگان شهر، صاحبان فکر، سمن‌ها و اصحاب رسانه و فرهنگ کامل شود می‌توانیم ادعا کنیم که قدمی بزرگی برای تغییر روند و رویکرد خرم‌آباد به سمت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برداشته ایم.

دریکوند با بیان اینکه در مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد تنها به این موضوع اکتفا نکردیم بلکه به کمک مشاورین توانمند کارهایی انجام دادیم و با تلاش دکتر محمدی اصل این کتاب تالیف و به چاپ رسید، اظهار کرد: البته سه کتاب دیگر همچون باغ‌شهر خرم‌آباد، آب‌شهر خرم‌آباد و خرم‌آباد به روایت اسناد تاریخی در دست اقدام برای چاپ داریم.

وی از تدوین سند چشم‌انداز 1404خرم‌آباد در مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خبر داد و گفت: همچنین چندین گزارش راهبردی و سند فرهنگ شهروندی در حال تدوین در این مرکز است.

در پایان این مراسم از پروژه مرمت بافت تاریخی محله باباطاهر بازدید شد.

کتاب «بافت تاریخی شهر خرم‌آباد فیلی» به قلم محمد محمدی اصل و مژگان هادی‌پور مرادی در 164 صفحه در قطع خشتی و چاپ رنگی نفیس از سوی انتشارات هاویر خرم‌آباد، به سفارش مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد در 1000نسخه منتشر شده است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان