پروژه‌های عمرانی حرم مطهر رضوی شناسنامه‌دار شد

با توجه به اجرای حجم عظیمی از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در حرم مطهر رضوی طی سال جاری و سال آینده و همچنین با توجه به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق این فعالیت‌ها به عموم زائران، از این پس مشخصات و اهداف کامل پروژه‌های در حال اجرا در حرم مطهر امام رضا(ع)، در معرض دید عموم قرار داده خواهد شد .

پروژه‌های عمرانی حرم مطهر رضوی شناسنامه‌دار شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وسعت و قدمت حرم مطهر رضوی، همواره پروژه‌هایی برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به زائران در اماکن متبرکه رضوی اجرا می‌شود و تلاش خادمان بر این است که این پروژه‌ها کمترین محدودیت ممکن را در تردد زائران ایجاد کند.

دکتر خلیل الله کاظمی افزود: با این وجود گاهی به ضرورت، نیازمند اعمال محدودیت‌های موقت در مسیر تردد زائران و یا پوشاندن نمای بخش‌هایی از اماکن متبرکه هستیم تا این پروژه‌ها تکمیل شده و مورد استفاده زائران حضرت قرار بگیرد.

دکتر کاظمی تصریح کرد: چنین پروژه‌هایی همواره در حرم مطهر امام رضا(ع) اجرا شده اما بعضا به دلیل بی‌اطلاعی زائران عزیز از جزئیات، باعث ایجاد سوال برای آنها شده است بر همین اساس، با دستور تولیت آستان قدس رضوی مقرر شد از این پس تمامی این پروژه‌ها شناسنامه‌دار شود و اطلاعات آنها در معرض دید عموم قرار بگیرد.

وی افزود: با اجرای این دستور، هم ‌اکنون همه این پروژه‌ها دارای یک بنر اختصاصی در محل اجراست که زمان دقیق شروع و پایان و اهداف اجرای طرح روی آن درج شده است و عذرخواهی از زائران به جهت ایجاد محدودیت تردد و آلودگی صوتی ناشی از اقدامات عمرانی نیز ضمیمه آن خواهد بود.

رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی ادامه داد: با این اقدام، علاوه بر اینکه زائران و مجاوران حضرت در جریان جزئیات پروژه‌های عمرانی حرم مطهر و زمان دقیق آغاز و پایان آن قرار می‌گیرند، مجریان نیز نسبت به تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر و عمل به تعهد خود در قبال زائران، احساس مسئولیت بیشتری خواهند کرد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان