بهترین جراح بینی در شیراز چه کسی است ؟

در تکنیک عمل بینی بسته، جراح تنها برش هایی را در کناره های سوراخ های بینی ایجاد می کند و نوک بینی را برش نمی دهد.

انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز قبل از عمل بسیار مهم خواهد بود. اگر قصد دارید در شیراز جراحی بینی خود را انجام دهید، حتماً زمان زیادی را صرف یافتن بهترین جراحان بینی در شیراز کرده اید. این کاملاً منطقی است زیرا نتیجه نهایی عمل تا حد زیادی به تخصص و سابقه جراح بستگی دارد.

معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی شیراز

  • تخصص و مهارت جراح : بدیهی است که تخصص و سابقه جراح نقش بسزایی در موفقیت جراحی بینی دارد. بنابراین هنگام انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز حتما این مورد را در اولویت قرار دهید.
  • صبر در پاسخ به سوالات بیمار : یک جراح حرفه ای با حوصله به تمام سوالات بیمار شما پاسخ می دهد. یک جراح حرفه ای با صبر و حوصله به تمام سوالات بیماران شما پاسخ می دهد.
  • اولویت دادن به سلامت بیمار در حین جراحی : سلامت و وضعیت تنفسی بیمار باید در اولویت اول جراح باشد و توجه به شکل و ظاهر بینی در اولویت دوم قرار دارد. باریک شدن بیش از حد بینی و معمولاً تغییر قابل توجه در شکل اولیه بینی می تواند منجر به مشکلات جدی تنفسی شود.
  • پرسنل با اخلاق و تجهیزات پیشرفته : یک جراح مجرب و با تجربه کاری زیاد، مطمئناً یک تیم جراحی تخصصی در کنار خود خواهد داشت و بهترین کلینیک یا بیمارستان را برای جراحی انتخاب می کند، بنابراین بهتر است این موضوع را به جراح خود بسپارید و نگران آن نباشید.

جراحی بینی

افراد مناسب برای جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در شیراز

اکثر افرادی که خواهان جراحی بینی هستند این کار را برای تغییر ظاهر و زیبایی خود انجام می دهند  و از ظاهر خود ناراضی هستند و تمایل دارند بینی متناسب با صورت خود داشته باشند. درصد بسیار کمی به دلیل ناراحتی و مشکلات تنفسی یا جراحات تمایل به جراحی بینی دارند. کسانی که در سلامت کامل هستند و آگاهی لازم را در مورد خطرات و خطرات دارند برای این جراحی مناسب هستند. عکس های بعد از عمل قبل از جراحی به بیمار نشان داده می شود تا بیمار دید واقع بینانه ای از نتیجه عمل داشته باشد. فرد مناسب برای جراحی بینی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • بینی که خیلی بزرگ یا کوچکتر از آن است که با صورت فرد متناسب باشد
  • برآمدگی روی پل بینی.
  • سوراخ های بینی آنها خیلی پهن یا خیلی باریک است.
  • مشکل انحراف بینی یا نبودن در وسط صورت.
  • آنها به دلیل آسیب دیدگی، عدم تقارن ظاهری بینی دارند.
  • داشتن مشکل در ساختار داخلی بینی و مشکلات تنفسی مانند انحراف تیغه بینی یا سایر مشکلات مرتبط.
  • بینی پهن داشته باشید
  • سر بینی آویزان است، به جلو یا خیلی بزرگ به نظر می رسد.
  • بینی بی شکل داشته باشید.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت پزشکا برای پزشکان است. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

انواع روش های جراحی بینی در شیراز چیست؟

به طور کلی عمل بینی بسته به تغییرات مورد نیاز و البته با صلاحدید جراح به دو صورت باز و بسته انجام می شود. هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند و به طور کلی نمی توان گفت کدام روش بر دیگری برتری دارد. در زیر با تعاریف دقیق هر یک از این روش ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

عمل بینی بسته : در تکنیک عمل بینی بسته، جراح تنها برش هایی را در کناره های سوراخ های بینی ایجاد می کند و نوک بینی را برش نمی دهد. روش بسته عموماً برای جراحی بینی استفاده می شود که نیاز به تغییرات جزئی دارد و برای تغییرات بزرگ مناسب نیست.

عمل بینی باز

جراحی بینی باز : در تکنیک بینی باز علاوه بر برش هایی که در طرفین سوراخ های بینی ایجاد می شود، برشی در وسط سوراخ های بینی (کلوملا) ایجاد می شود. این به جراح دید کلی بهتری از وضعیت داخلی بینی می دهد. این تکنیک برای جراحی بینی هایی که شرایط داخلی پیچیده تری دارند و باید تغییرات بیشتری داشته باشند مناسب است. به عنوان مثال، در جراحی بینی چاق که نیاز به تقویت غضروف دارد، معمولا از روش باز بینی استفاده می شود.

برای آشنایی بیشتر با بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز می توانید به سایت مورد نظر مراجعه فرمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت پزشکا لیست بهترین جراحان بینی را مشاهده فرمایید .

جراحی بینی طبیعی در شیراز : در این مدل از رینوپلاستی قوس کمی به تیغه بینی داده می شود، سر بینی بالا نمی آید و تنها تلاشی برای رفع عیوب بینی است. جراحی بینی طبیعی بیشتر برای آقایان و البته خانم هایی که مایل به حفظ فرم اولیه بینی خود هستند مناسب است. در این مدل از رینوپلاستی فاصله بینی تا لب بالایی تقریبا 90 درجه است.

جراحی بینی

عمل بینی عروسکی در شیراز : در جراحی بینی عروسکی علاوه بر رفع عیوب ظاهری بینی، قوس بزرگی به تیغه بینی داده می شود و سر بینی بالا می رود. جراحی بینی فانتزی بیشتر برای خانم های جوان مناسب است. البته این نوع جراحی برای همه انجام نمی شود زیرا همانطور که قبلاً نیز گفتیم اولویت اول جراحی عدم مشکل در تنفس و تطبیق بینی با سایر قسمت های صورت است. در این مدل جراحی، فاصله بین بینی و لب بالایی تقریباً 105 درجه است.

جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز : در عمل بینی نیمه فانتزی زاویه بین لب بالایی و بینی بین 90 تا 105 درجه است و قوس تیغه بینی نیز ملایم تر است. به طور کلی، این جراحی برای مردان و زنانی که شکل ما را بین جراحی بینی طبیعی و جراحی بینی فانتزی دوست دارند بسیار مناسب است.

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در شیراز را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بینی در شیراز می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل جراحی بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان