کتک کاری برای پس گرفتن دختر۱۸ساله

ایران نوشت: چندی قبل، زن میانسال و دختر جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفته و از یک خانواده شکایت کردند.

کتک کاری برای پس گرفتن دختر18ساله

زن میانسال زمانی که در مقابل بازپرس محمد امین تقویان قرار گرفت، گفت: 16 سال قبل، وقتی فرزندانم بزرگ و از ما جدا شده بودند چون شرایط مالی خوبی هم داشتیم تصمیم گرفتیم دختری را به فرزندخواندگی بگیریم. در همسایگی‌مان، خانواده‌ای زندگی می‌کردند که وضع مالی خوبی نداشتند آنها دو پسر و دختری 2 ساله داشتند.
زن میانسال ادامه داد: ما دختر 2 ساله آنها به نام کتایون را به فرزندخواندگی گرفتیم. در تمام این مدت بهترین امکانات را برایش فراهم کردیم. در حال حاضر هم دانشجو است. چند وقت قبل برای مسافرت به شمال رفتیم که ناگهان پدر و مادر و دو برادر کتایون وارد خانه شده و قصد داشتند به زور دخترمان را با خودشان ببرند. اما کتایون مقاومت کرد و با آنها نرفت. در این درگیری ما طوری زخمی شدیم که به خاطر جراحات وارده در بیمارستان بستری شدیم.
دختر جوان نیز گفت: در مدتی که با این خانواده زندگی می‌کردم، با خانواده خودم هم در ارتباط بودم. اما به خاطر محبتی که این خانواده به من می‌کردند، دیگر دلم نمی‌خواست با پدر و مادر اصلی‌ام زندگی کنم.
به دنبال اظهارات مادر و دختر و با توجه به شکایت آنها، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت پدر و مادر و دو برادر کتایون را صادر کرد.

23302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان