چرا کودک من مواد جامد نمی‌خورد؟

هنگامی که او از خوردن پوره‌های معمولی امتناع می‌کند ممکن است آماده باشد تا غذای جدیدی را امتحان کند بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که افق‌های آشپزی خود را گسترش داده و استقلال غذایی خود را ترویج کند

چرا کودک من مواد جامد نمی‌خورد؟

غذای جدید به کودک بدهید:

هنگامی که او از خوردن پوره‌های معمولی امتناع می‌کند ممکن است آماده باشد تا غذای جدیدی را امتحان کند بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که افق‌های آشپزی خود را گسترش داده و استقلال غذایی خود را ترویج کند. مکعب‌های کوچک سیب زمینی شیرین یا هویج نرم پخته شده، ماکارونی نرم پخته شده یا تکه‌های موز همگی از غذا‌های مناسب برای شروع کودک هستند. فقط مطمئن شوید که غذا‌ها را یکی یکی معرفی کنید تا بتواند به طعم‌ها (و در صورت حساسیت) عادت کند.

با قاشق غذا دهید:

فرزندتان ممکن است در ابتدا نتواند کاری بیشتر از تکان دادن آن انجام دهد اما تکان دادن قاشق ممکن است محتوای او را به اندازه کافی مشغول نگه دارد تا شما را قادر سازد مقداری غذا را در دهانش بریزید.

عوامل دیگر را در نظر بگیرید:

یکی دیگر از عواملی که ممکن است در امتناع دختر شما از غذا خوردن نقش داشته باشد نشاندن او روی صندلی است. دندان درآوردن همچنین می‌تواند سبک غذا خوردن کودک را دچار گرفتگی کند و دلیل امتناع او از غذا خوردن را توضیح دهد. مهم نیست که چقدر غذا می‌خورد یا از خوردن امتناع می‌کند هنگامی که خودش غذای جامد را تغذیه می‌کند حس خوبی به کودک می‌دهد.

 

منبع:

www.whattoexpect.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان