راهنمای خرید فر توکار برقی آشپزخانه از نمایندگی

اگر آشپزخانه قلب خانه است، فر توکار برقی همان چیزی است که آن را به تپش نگه می دارد.

راهنمای خرید فر توکار برقی آشپزخانه از نمایندگی

فر برقی یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها در آشپزخانه است که انجام خواهید داد، و یکی از پرکاربردترین و سخت ترین لوازم آشپزخانه است، بنابراین اگر می خواهید که در انتخاب و خرید بهترین قیمت فر توکار آلتون خود مطمئن باشید ممکن است این مقاله به شما کمک کند.

فرهای امروزی قادر به انجام همه چیز از سرخ کردن در هوا گرم محفظه گرفته تا تمیز کردن خودکار و یا Easy To Clean هستند، و حتی برخی از آنها مجهز به سنسور پخت میت پراب برای پخت و پز دقیق تر مغز گوشت و کیک هستند. آیا به فکر خرید بهترین فر توکار قیمت مناسب برای آشپزخانه تان هستید؟ راهنمای خرید فر برقی ما را برای خرید مناسب تر برای آشپزخانه خود دنبال کنید.

فر برقی آلتون انتخابی باکیفیت

فر برقی آشپزخانه شما وسیله ای است که برای پختن دستور العمل های مورد علاقه و درست کردن غذای عالی برای خانواده و دوستان خود از آن استفاده می کنید. با این حال، تصمیم گیری در مورد خرید بهترین فر توکار در طول بازسازی آشپزخانه یا هنگام ساخت خانه جدید می تواند کمی دشوار باشد.

در انتخاب بهترین فر توکار آشپزخانه به نکات زیادی توجه می شود، از جمله: قیمت فر آلتون، اندازه، نوع، رنگ و شکل ظاهری فر. انتخاب فر مناسب برای آشپزخانه تان می تواند در دراز مدت تفاوت زیادی در موفقیت بازسازی آشپزخانه و منزل شما ایجاد کند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین فر برقی توکار برای نیازهای خود به آنها فکر کنید:

قبل از خرید فر آلتون به سوالات زیر کمی فکر کنید:

1- قصد دارید برای خرید فر توکار چقدر هزینه کنید؟

2- اندازه آشپزخانه شما چقدر است؟

3- فر چه رنگی مد نظرتان هست؟

4- به دنبال چه نوع فری هستید؟ فر برقی آلتون یا گازی برقی؟

نکاتی قبل از خرید فر توکار آلتون

قیمت فر برقی آلتون

اندازه و ظرفیت فر توکار

البته اندازه فر توکار که انتخاب می کنید تا حد زیادی به انتخاب فر مناسب برای کابینت آشپزخانه شما بستگی دارد. چقدر فضای موجود در آشپزخانه برای نصب فر دارید؟ بیشتر فرهای توکار آلتون عرض 60 سانتیمتر دارند، بنابراین به اندازه ای فکر کنید که برای طراحی آشپزخانه شما بهترین کارآیی را دارد. به فضای داخلی فر و همچنین اندازه‌گیری‌های بیرونی آن نگاه کنید تا مطمئن شوید که متداول‌ترین ظروف پخت کیک و شیرینی شما را در خود جای می‌دهد.

استفاده آسان تر از فر برقی

بسته به محل قرارگیری فر توکار، اغلب فرهای برقی آلتون برای قرار دادن و بیرون آوردن غذا راحت تر هستند زیرا ممکن است مجبور نباشید زیاد خم شوید.

فر توکار آلتون V402 یا فر برقی آلتون مدل V303؟

مزیت اصلی فر توکار آلتون V402 دو قلو بودن آن است که می‌توانید ظروف غذا را جداگانه در دماهای مختلف به طور همزمان بپزید یا کبابی کنید البته در نظر داشته باشین که این غذاها باید در یک خانواده قرار داشته باشند. مزیت دیگر فضای پخت و پز اضافی است که به دست می آورید. هر دوی این مزایا می توانند به ویژه در صورتی مفید باشند که خانواده پرجمعیتی دارید یا اگر اغلب برای تعداد زیادی از مردم آشپزی می کنید (به وعده های غذایی تعطیلات فکر کنید). در نظر بگیرید که چقدر پخت و پز می کنید و چند بار واقعاً به دو فر نیاز دارید تا تصمیم بگیرید که آیا هزینه اضافی برای فر برقی آلتون مدل V402 برای شما ارزش خرید را دارد یا خیر.

فر برقی آلتون مدل v402

تمیز کردن و برق انداختن فر توکار

افراد کمی از تمیز کردن و برق انداختن فر توکار لذت می‌برند، اما توجه به ویژگی راحت تمیز شوندگی در فر آلتون می‌تواند مقداری در هزینه ها و اتلاف زمان صرفه‌جویی کند. با این حال، از آنجایی که فرها با ویژگی خود تمیز شونده اغلب عایق بیشتری دارند، تمایل دارند گرما را بهتر حفظ کنند که ممکن است در هزینه های مصرف انرژی صرفه جویی کند و به طور بالقوه به جبران هزینه های اضافی کمک کند.

بهترین فر توکار آلتون از نظر شکل ظاهری

فرهای با نمای ظاهری که از ترکیب شیشه و استیل هستند چند سالی است که طرفداران زیادی را داشته اند و قبل از آن فرهای کاملا مشکی بسیار محبوب بودند. فرهای مشکی با طراحی طلایی رنگ نیز امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند البته هنگامی که انتخاب رنگ برای فر خود را در نظر می گیرید، معمولاً بهتر است رنگ را با سایر لوازم آشپزخانه خود مانند یخچال، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی هماهنگ کنید.

فر برقی آلتون بهتر است یا فر گاز و برق آلتون ؟

نمایندگی فر آلتون

اگر در حال ساخت و یا بازسازی آشپزخانه تان هستید، به اتصال برق موجود و اینکه آیا نصب لوله گاز یک گزینه است فکر کنید. بهترین فرهای بازار عموماً با کارایی برقی هستند. شرکت آلتون یکی از بزرگترین تولید کنندگان فر برقی و فر گازی برقی در ایران است که فرهای توکار باکیفیتی را عرضه بازار داخلی می کند. فرهای برقی معمولاً طبخ غذای بهتری دارند و فرهای گاز و برقی معمولاً هزینه کمتری برای کار کردن دارند.

محل قرار گیری فر در آشپزخانه

اگر فر توکار آلتون را برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید، باید تصمیم بگیرید که فر را در کجای آشپزخانه قرار دهید. ابتدا، عملی بودن را در نظر بگیرید. برای چیدن غذاهای داغ به یک فضای مناسب در نزدیکی فر نیاز دارید، بنابراین داشتن فضای کافی در نزدیکی آن یک ضرورت است. همچنین نزدیکی سایر وسایل آشپزخانه به فر و اجاق گاز را در نظر بگیرید تا مراحلی را که باید در حین پخت و پز انجام می دهید را به حداقل برسانید.

قیمت فر توکار آلتون در نمایندگی

قیمت فر توکار آلتون مانند هر وسیله آشپزخانه دیگری، بسته به ویژگی ها و امکانات، نوع انرژی مصرفی، برند و کشور سازنده دارد. به طور معمول، یک فر ساده با تمیز کردن دستی از محدوده تقریبا 5 میلیون تومان شروع می شود. قیمت فر توکار برقی آلتون با ویژگی هایی مانند پخت و پز کانوکشن، برنامه یخ زدا می تواند از 7 میلیون تومان هم بیشتر باشد که می توانید از نمایندگی فر آلتون براحتی تهیه نمایید.

هر نوع فر توکار که برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که دستورالعمل های سازنده را به دقت بخوانید و همیشه از آن مطابق توصیه های ارائه شده به کار بگیرید. هرچه سریعتر باقیمانده مواد غذایی را از داخل فر تمیز کنید و هر از گاهی از دماسنج فر استفاده کنید تا مطمئن شوید فر به طور دقیق گرم می شود. درز گیر فر توکار آشپزخانه تان را به صورت دوره‌ای بررسی کنید تا نشانه‌های ساییدگی و پارگی آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که گرما در داخل فر شما در جایی که به آن تعلق دارد باقی می‌ماند و از اتلاف انرژی و گرما جلوگیری می شود. با کمی دقت و استفاده مناسب، شما می توانید سال ها به خانواده تان با فر توکار برقی، اجاق گاز و هود مخفی آلتون خدمت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان