بهترین دیوارپوش ، دیوارپوش فومی و ماربل شیت

اگر به طراحی جدید در آشپزخانه، حمام و شرکت علاقه مند هستید، می توانید به جای آن از دیوارپوش های زیبا و رنگارنگ استفاده کنید.

دیوارپوش

همه ما همیشه دیوارهایمان را رنگ کرده‌ایم (مثلاً اتاق نشیمن یا حمام )، اما لزومی ندارد که همیشه یک رنگ کلاسیک باشد. اگر به طراحی جدید در آشپزخانه، حمام و شرکت علاقه مند هستید، می توانید به جای آن از دیوارپوش های زیبا و رنگارنگ استفاده کنید. دیوارپوش پانل سبکی است که به راحتی روی دیوار اصلی نصب میشود. برخلاف رنگ‌های کلاسیک دیوار، دیوارپوش نیازی به زیرسازی ندارد. این گزینه‌های طراحی متنوعی را ایجاد می‌کند که می‌توان آن‌ها را در اندازه‌های مختلف اجزا، مواد، ساختارها و خواص مواد ردیابی کرد. ضمناً روکش دیوار هم در داخل و هم در فضای باز قابل نصب است. در سطوح خارجی، اغلب به آنها روکش نما نیز گفته می شود.

دیوارپوش

کاربرد دیوارپوش

دیوارپوش را با توجه به نوع آن میتوان در هر مکانی استفاده کرد که عبارتست از:

دیوارپوش برای اتاق ها و اهداف مختلف

یکی از بسیاری از خواص مثبت دیوارپوش ها این است که می توان از آنها برای اهداف مختلفی استفاده کرد - ماننذ فضاهای داخلی و خارجی در فضای منزل و هر مکان دیگری برای یافتن بهترین مورد حتما درباره انواع دیوارپوش تحقیق کنید.

حمام و مناطق مرطوب

در حمام ها و مناطق مرطوب، دیوارها باید با رطوبت بالا کنار بیایند، به همین دلیل است که پانل های دیواری یک گزینه محبوب هستند. کاشی ها و دیوارپوش های ساخته شده از سنگ، سنگ طبیعی و فرش های سنگی در درجه اول استفاده می شوند، زیرا رطوبت آنها را آزار نمی دهد. پلاستیک و پی وی سی نیز برای این کاربرد مناسب هستند.

در قسمت دوش و سینک، پانل ها باید به اندازه کافی بالا نصب شوند تا پوشش خوبی برای همه مناطق پاشش ایجاد شود.

آشپزخانه

همین امر در مورد آشپزخانه نیز صدق می کند همچنین هنگام پخت و پز یک منطقه پاشش و رطوبت بالا وجود دارد، بنابراین روکش دیوار باید با آن هماهنگ شود. علاوه بر این، پانل باید قابل شستشو باشد تا به راحتی حوادث پخت و پز را تمیز کند.

علاوه بر کاشی، انواع ساخته شده از پلاستیک، وینیل، شیشه و سنگ برای چنین هدفی ایده آل هستند.

اتاق خواب

از طرف دیگر، در اتاق خواب، الزامات سخت گیرانه تری برای انتخاب دیوارپوش وجود دارد تا انتخاب گسترده تر باشد. به عنوان مثال، پوشش دیواری ساخته شده از چوب، محیطی دنج ایجاد می کند و می تواند آب و هوای داخل خانه را بهبود بخشد.

از طرف دیگر، دیوارپوش چاپی ساخته شده از شیشه، پلاستیک یا فوم، سردتر هستند، اما می توان آنها را به صورت جداگانه طراحی کرد - برای مثال به دیوارپوش با طرح سنگ مرمر یا ماربل شیت فکر کنید.

هال

در اتاق نشیمن می توان خواسته های مختلفی را بر روی تابلوهای دیواری قرار داد که بیشتر به وسایل و تزئینات مربوط می شود. به عنوان مثال، در پشت دیوار تلویزیون، کابل ها را می توان به راحتی زیر دیوارپوش ها پنهان کرد، که عملاً با هر ماده ای قابل انجام است.

از طرف دیگر، اگر شما یک شومینه دارید، پوشش دیوار در مجاورت آن باید مقاوم در برابر حرارت و مقاوم در برابر آتش باشد - بنابراین چوب در اینجا می ریزد. در عوض، مواد حاوی گچ، پانل های محافظ حرارتی ساخته شده از ظروف سنگی ظریف یا روکش های ساخته شده از سنگ طبیعی امکان پذیر است.

زیرزمین و راهرو

اتاق‌هایی که سایش مکانیکی آن‌ها افزایش یافته است به راهروهایی با دیوارهای باز به پله‌ها یا زیرزمین‌هایی که قفسه‌ها روی دیوارها قرار دارند فکر کنید این مکان ها باید به دیوارپوش های مستحکم تر مجهز شوند.

به جای چوب، انواع ساخته شده از سنگ یا پلاستیک نیز در اینجا انتخاب بهتری هستند. پوشش شیشه ای می تواند جلوه ای خاص و مدرن را در راهروها ایجاد کند.

باغ و تراس

دیوارپوش هایی که فضایی طبیعی ایجاد می کنند و از نظر بصری از طراحی خانه حمایت می کنند، در باغ و تراس غالب شده اند. علاوه بر این، روکش نما باید ضد باد و هوا باشد و دیوارهای بیرونی را از رطوبت محافظت کند. انواع ساخته شده از کاشی یا سنگ طبیعی رایج است.

دیوارپوش فومی

نصب دیوارپوش

یکی از مزایای متعدد دیوار این است که اکثر سیستم ها را می توان به راحتی توسط خودتان بدون نیاز به دانش قبلی نصب کرد. ابزارهای مختلفی برای مونتاژ مورد نیاز است که به مواد و شرایط و همچنین سیستم بست بستگی دارد.

اگر ابزارهای زیر را آماده دارید، میتوانید دیوارپوش را خودتان نصب کنید:

  • دستگاه حفاری
  • سطح روح
  • زولستاک
  • قلم برای علامت گذاری
  • چکش
  • اره یا آسیاب زاویه ای
  • مالرولی ها
  • دستکش

دیوارپوش فومی و دیوار پوش ماربل شیت دو نوع پرفروش

دیوارپوش فومی را میتوانید در طرح های مختلف و در رنگهای متفاوت در بازار سفارش دهید دیوارپوش فومی به راحتی و توسط خودتان نیز قابل نصب میباشد. این نوع فومی حالت ارتجاعی و نرمی بسیاری دارد که همین امر باعث شده آنرا برای مکان های مخصوصی مانند باشگاه، مهد کودکها و دیگر مکان هایی که افراد در آن بیشتر ممکن است آسیب ببینند استفاده نماید. و اما دیوارپوش ماربل شیت که با آن طرح های طبیعی مرمری خود دل همگان را ربوده است. کافیست تا نگاهی به اطراف خود بیاندازید مخصوصا در مکان های لوکس تا متوجه استفاده آن شوید. ماربل شیت دارای طرح های مختلف مرمر در طبیعت میباشد و به راحتی و با بهترین متریال در الو مدرن قابل سفارش است.

ماربل شیت

مزایای استفاده از ماربل شیت.

  1. ماربل مقاوم است و در برابر شکستن مقاوم است

در حالی که کاشی های مصنوعی ممکن است بادوام باشند، برخی از انواع کاشی ها در صورت افتادن اجسام سنگین روی آنها مستعد شکستن هستند. از سوی دیگر، کاشی‌های مرمری سطح سختی را ارائه می‌دهند که در برابر شکستگی بسیار مقاوم است. با انتخاب سنگ مرمر برای کفپوش خود، دیگر نگران ترک خوردگی کاشی ها نخواهید بود.

  1. ماربل شیت یک عایق عالی است

سنگ مرمر به عنوان یک عایق عالی شناخته شده است. در تابستان حتی در زیر نور مستقیم خورشید نسبتا خنک می ماند و در زمستان گرما را حفظ می کند. بنابراین کاشی های مرمری به شما این امکان را می دهد که تا حدودی در هزینه های گرمایش و سرمایش خود صرفه جویی کنید.

  1. ماربل شیت نور را منعکس می کند

یکی از دلایلی که سنگ مرمر جذابیت بی انتها را به ارمغان می آورد، به دلیل خاصیت انعکاس نور آن است. به همین دلیل، سنگ مرمر احساس وسعت را ارائه می دهد و همچنین اتاق ها را روشن تر نشان می دهد. این یکی از دلایل بزرگی است که بسیاری از مردم کاشی های مرمر رنگ روشن را برای خانه خود انتخاب می کنند.

  1. ماربل شیت مقرون به صرفه هستند

شاید فکر کنید که ماربل شیت گران است اما خیر این نوع دیوارپوش تنها طرح مرمر را دارد اما از گرانی آن خبری نیست شما میتوانید به راحتی هر نوع مدل آن را به الومدرن سفارش داده و ماربل شیت را با بهترین متریال و در کمتر از 48 ساعت درب محل تحویل بگیرید.

چرا الو مدرن؟

اگر میخواهید بهترین نتیجه را از خرید خود بگیرید ما به شما الو مدرن را پیشنها میکنیم زیرا:

  • تیم پشتیبانی و مشاوره آن 24 ساعته است.
  • ارسال آن در کمتر از 48 ساعت میباشد.
  • توانایی ارسال به شهرستان
  • پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی ایام تعطیل
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان