انواع کیف پول (لاکچری، جیبی و کتی) مردانه را از کجا بخرم؟

چگونه می توان یک کیف پول با کیفیت بالا را از یک کیف پول تقلبی بی کیفیت تشخیص داد؟ فقط با نگاه کردن، لمس کردن و بوییدن کیف پول می توانید بفهمید آیا کیفیت خوبی دارد یا نه؟

کیف پول مردانه از کجا بخرم

قصد خرید کیف پول مردانه دارید و نمی‌دانید از کجا بخرید؟ آنلاین یا حضوری؟ کدام مدل کیف پول برای شما مناسب است؟ یک کیف پول لاکچری مردانه مانند کیف کتی مردانه یا یک کیف کوچک مانند کیف جیبی مردانه؟ در ادامه در خصوص انواع این کیف ها و اینکه بهتر است از کجا خرید کنید توضیح خواهیم داد.

کیف پول مردانه چه اهمیتی دارد؟

کیف پول مردانه برخلاف نامش شاید محلی برای نگهداری پول نباشد. شبیه ساعت مچی که شاید برای هدف دیدن زمان به کار نرود. این موارد که به آنها نام اکسسوری اطلاق می شود یکی از مهمترین موارد شیک پوشی محسوب می شوند و ذر بیشتر مواقع برای ایجاد هارمونی کامل در استایل به کار می روند.

یک مرد شیک حتما باید  کیف پول استفاده کند. کیفی که مناسب استایل او باشد. استایل می تواند رسمی، اسپرت یا هر چیز دیگری باشد. آنچه اهمیت دارد هارمونی استایل است. گرچه شاید درصد زیادی از مردان از کیف پول برای نگهداری کارت های بانکی، کارت های ویزیت مهم و حتی پول و مدارک مهم خود استفاده کنند.

آنچه اهمیت دارد این است که در ابتدا باید ببینید برای چه هدفی قصد خرید کیف پول دارید. سپس باید ببینید قصد دارید آن را برای چه استایلی استفاده کنید و در نهایت گزینه ها را بررسی و خرید کنید.

کیف پول مردانه از کجا بخرم؟

برای اینکه یک فروشگاه مطمئن برای خرید کیف پول مردانه پیدا کنید در ابتدا باید بدانید یک کیف پول با کیفیت چه ویژگی هایی دارد.

شما ممکن است یک کیف پول با کیفیت را از یک فروشگاه اینترنتی کوچک یا یک مغازه کوچک در یک خیابان فرعی بخرید و تا سال‌ها از آن استفاده کنید.

شاید هم یک کیف پول مردانه از مطرح ترین برندهای داخلی یا خارجی بخرید و پس از مدت کمی استفاده کهنه، پاره و پوست پوست شود. بنابراین قیمت یا برند مطرح همیشه معیار انتخاب یک کالای مرغوب نیست و برای جواب به این سوال که کیف پول مردانه از کجا بخرم باید بگوییم که یک پاسخ مشخص وجود ندارد. شما باید کالای مرغوب را تشخیص دهید تا پول خود را هدر ندید!

گران ترین کیف پول‌های مردانه معمولا از با کیفیت‌ترین و گران‌ترین چرم ها مانند چرم کرکودیل، تمساح و تولید شده‌اند.

ویژگی های کیف پول باکیفیت

چگونه می توان یک کیف پول با کیفیت بالا را از یک کیف پول تقلبی بی کیفیت تشخیص داد؟ فقط با نگاه کردن، لمس کردن و بوییدن کیف پول می توانید بفهمید آیا کیفیت خوبی دارد یا نه؟

کیف پول مردانه با چرم با کیفیت

لمس و بوی چرم

تنها نکته مهم در مورد کیفیت چرم این است که باید به دنبال چرم دانه دار کامل یا چرم دانه‌دار اصلاح شده باشید. آنها 50 برابر بیشتر از سایر چرم‌ها عمر می کنند، اما ممکن است فقط دو یا سه برابر بیشتر قیمت داشته باشند. همیشه نمی توان دانه دار کامل یا دانه‌دار اصلاح شده را از روی ظاهر تشخیص داد. شرکت های تولیدی چرم در پوشاندن چرم با کیفیت پایین تر مانند چرم‌های طبیعی بی‌کیفیت یا چسبانده شده و چرم مصنوعی خوب عمل می کنند و آن را بهتر از آنچه هست جلوه می دهند.

آنها نمی توانند حس و بوی چرم باکیفیت را تقلید کنند، بنابراین این اولین سرنخ شما در مورد اینکه آیا کیف پول ارزش خرید دارد یا خیر، خواهد بود. این امر در مورد همه انواع کیف پول ها، از جاکارتی گرفته تا کیف پول های پالتویی صدق می کند. اگر انگشت خود را روی سطح کیف می کشید، هرگز نباید شبیه پلاستیک صاف باشد. چرم روکشی روی آن وجو دارد، اما باید آنقدر سبک باشد که همچنان بافت مواد را احساس کنید. هر کیف پولی که روکش ضخیم داشته باشد، احتمالاً چرم کامل یا دانه کامل نیست. به احتمال زیاد این چرم کم عیار یا چرم مصنوعی است که با پلی اورتان روکش شده است تا دوام و ظاهر جذابی را که ماده اصلی فاقد آن است، ارائه دهد.

با لمس چرم می توانید کیفیت بالا یا پایین بودن آن را تایید کنید. اگر کیف پول با روکش پلی اورتان یا روکش ضخیم پوشیده شده باشد، بوی مواد شیمیایی روی چرم را حس خواهید کرد. کیف پولی با کیفیت بوی شیمیایی نمی دهد. شما نمی توانید یک رایحه چرم تقلبی ایجاد کنید که ماندگار باشد. مهم نیست کیف پول چقدر قدیمی است یا مدت زمانی است که در فروشگاه یا انبار فروشنده نشسته است، باید بوی چرم بدهد. حتی اگر آن را تمیز کنید، سال ها در جیب خود نگه دارید یا یک ماه بیرون بگذارید، نمی توانید بوی آن را از بین ببرید. رایحه بسیار آشکار است.

ضخامت چرم

با نگاه کردن به لبه ها می توانید ضخامت مواد را تعیین کنید. چرم ظریف نیز پس از چند سال استفاده مداوم فرسوده می شود.

اما مراقب باشید، زیرا سازندگان کیف پول های بی کیفیت ترفندی دارند که مواد خود را ضخیم تر از آنچه هست می کنند. آنها چرم (معمولاً چرم طبیعی با کیفیت کم یا چسبانده شده) را نازک می کنند تا در هزینه مواد ارزان تر صرفه جویی کنند، سپس مقوای سفت یا پلاستیک نازک را بین لایه ها قرار می دهند. نتیجه یک کیف پول چرمی ارزان قیمت است که سریعتر از آنچه که فکرمی شود فرسوده خواهد شد.

فروشگاه های کیف پول مردانه

گران ترین کیف پول مردانه

در صورتی که قصد دارید به صورت حضوری خرید کنید، سعی کنید کیف را از نزدیک در دست بگیرید و با توجه به معیارهای گفته شده مانند ضخامت، بو و نوع چرم، کیفیت چرم استفاده شده را تشخیص دهید.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که شما قصد دارید برای خرید خود چه مبلغی هزینه کنید. در صورتی قصد دارید یک کیف پول مردانه ارزان قیمت خریداری کنید، نیازی نیست در انتخاب خود سخت گیری زیادی به خرج دهید. زیرا ممکن است که درنهایت کیفی انتخاب کنید که قیمت آن چند برابر بودجه شما باشد.

در صورتی که قصد خرید اینترنتی کیف پول مردانه دارید پس از بررسی دقیق نمادها و مجوزهای فروشگاه، ابتدا تصاویر موجود در گالری محصول را با دقت بررسی کنید. سپس توضیحات و جدول مشخصات فنی آن را با دقت مطالعه کنید.

در صورتی که توانستید اطلاعات مناسب و قابل اتکایی را کسب کنید، خرید خود را کامل کنید و در صورتی که احساس کردید هنوز نیاز به اطلاعات بیشتری دارید سعی کنید با فروشگاه مربوطه تماس حاصل فرمایید و درخواست ارسال اطلاعات بیشتر کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخاحمد | 1401/03/28 - 10:32
بله درسته من یک کیف پول مردانه چرم دارم که 15 سال پیش خریدم و هنوز بوی چرم میده
ارسال نظر
پیشخوان