مراقبت از خانواده با ردیاب های قدرتمند

آیا یکی از اعضای خانواده‌تان به مراقبت نیاز دارد اما نمی‌توانید کل روز را به او اختصاص دهید؟ با استفاده از ردیاب خانواده به دلشوره‌ها پایان بدهید

مراقبت از خانواده با ردیاب های قدرتمند

آیا یکی از اعضای خانواده‌تان به مراقبت نیاز دارد اما نمی‌توانید کل روز را به او اختصاص دهید؟ با استفاده از ردیاب خانواده به دلشوره‌ها پایان بدهید. انواع جی‌پی‌اس به شما کمک می‌کنند که اعضای خانواده را برای حفاظت زیر نظر بگیرید. کودکان خردسال، افراد سالمند یا حتی بیماران به مراقبت روزانه نیاز دارند. در این مقاله، روش مراقبت از خانواده با ردیاب‌های قدرتمند بررسی شده است. اگر برای محافظت از عزیزانتان زمان کافی ندارید، پس مطلب زیر برای شما نوشته شده است.

 

جی پی اس شخصی، بهترین روش برای مراقبت از اعضای خانواده

نیاز به آسایش و امنیت یکی از اساسی‌ترین ابعاد زندگی است. یکی از خصلت‌های نیک انسان که در اجداد بشر نیز وجود داشت، مراقبت از اعضای خانواده است. همه افراد تمایل دارند که در موقعیت‌های مختلف برای محافظت از عزیزانشان هرکاری انجام بدهند. در دنیای امروزی، مشغله‌های روزمره به حدی زیاد شده است که هیچ‌کس نمی‌تواند کل روز را کنار خانواده سپری کند. یک سرپرست خانوار را در نظر بگیرید؛ در بیشتر ساعات روز مشغول کار و رسیدگی به امور مختلف است و باید زمانش را به انجام وظایف مختلف اختصاص دهد.

افراد شاغل که باید روزانه برای امرار معاش تلاش کنند، برای مراقبت از دیگران در خانه وقت کافی ندارند. از طرف دیگر، سالمندان و بچه‌ها نیز زمان قابل‌توجهی را بیرون از خانه سپری می‌کنند. بچه‌ها هر روز به مدرسه می‌روند و افراد مسن نیز برای امور مختلف از خانه خارج می‌شوند. بی‌تردید هیچ‌کس قادر نیست در مدرسه کنار فرزندش باشد یا دائماً والدین سالخورده‌اش را همراهی کند. جی پی اس یک دستگاه مدرن است که در موقعیت‌های حساس به داد سرپرستان خانواده می‌رسد. مراقبت از خانواده با ردیاب‌های قدرتمند، بهترین ترفند حفظ امنیت افراد مهم زندگی از راه دور است.

محافظت از فرزندان، دلیل مهم استفاده از مکان یاب کودک

در همه کشورهای دنیا، از کودکان به‌عنوان سرمایه‌های آینده جامعه حفاظت می‌شود. دولت‌ها با تدوین برنامه‌های آموزشی و حفاظتی خاص برای مراقبت از کودکان تلاش می‌کنند. والدین روی امنیت فرزندان کاملاً حساس هستند و برای تأمین امنیت بچه‌ها از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند. کودکان به‌خاطر فیزیک بدنی ضعیف و بی‌تجربگی در شرایط خطرناک آسیب‌پذیر هستند. بسیاری از سارقان، کودکان را به‌عنوان طعمه برای دزدی انتخاب می‌کنند.

جدا از دلیل اصلی نیاز بچه‌ها به مراقبت، استفاده از ردیاب خانوادگی برای کودکان توجیه مهم دیگری هم دارد. بچه‌ها زمان زیادی را در محیط بیرون از خانه سپری می‌کنند. کودکان برای رفتن به مدرسه یا بازی با دوستان از خانه خارج می‌شوند. والدین در چنین مواقعی قادر به همراهی فیزیکی فرزند نیستند اما با استفاده از یک جی پی اس همراه می‌توانند شرایط را تحت کنترل داشته باشند. ردیاب کودک علاوه‌بر حفاظت در برابر سرقت یا گم‌شدن، مسیر رفت‌وآمد بچه‌ها را هم مشخص می‌کند.

تأمین امنیت اعضای خانواده در زمان سفر با استفاده از ردیاب جیبی

ردیاب خانواده برای تأمین امنیت افراد در زمان مسافرت نیز کاربرد فوق‌العاده‌ای دارند. کارکرد ردیاب‌های جی پی اس در زمان سفر به دو صورت انجام می‌شود. حالت اول، مسافرت یکی از اعضای خانواده است. اگر فرد در سفر از یک ردیاب همراه استفاده کند، سایر اعضای خانواده با نظارت بر مسیر رفت‌وآمد قادر به حفاظت از او هستند.

حالت دومِ مراقبت از خانواده با ردیاب های قدرتمند، تأمین امنیت و کنترل بچه‌ها از راه دور است. برای مثال، اگر سرپرست خانواده با قرار دادن یک ردیاب جیبی درون کیف فرزند، در زمان سفر رفت‌وآمد کودک را کنترل می‌کند. با استفاده از انواع ردیاب علاوه‌بر کنترل کودک از راه دور امکان حفاظت از سالخوردگان نیز فراهم می‌شود.

حفاظت از والدین مسن در خانواده با خرید ردیاب سالمندان

به‌جز فرزندان خردسال، افراد دیگری هم در بسیاری از خانواده‌ها هستند که به مراقبت نیاز دارند. بسیاری از پدرها و مادران سالخورده که عمرشان را در راستای تأمین نیازهای بچه‌ها سپری کردند، در سن پیری به رسیدگی نیاز دارند. درست مثل کودکان که قادر به دفاع نیستند، افراد مسن هم در مواقع خاص شدیداً آسیب‌پذیرند. کهولت سن، نیروی جسمانی را کاهش می‌دهد و همین موجب افزایش آسیب‌پذیری می‌شود.

حتی در برخی موارد، سن بالا موجب اختلال در تصمیم‌گیری سریع خواهد شد. عدم آمادگی جسمانی و روانی سالمندان برای دفاع از خود در موقعیت‌های مختلف، آن‌ها را به یکی از اهداف سارقان تبدیل کرده است. با خرید یک ردیاب خانواده برای والدین سالخورده، می‌توان حفاظت از خانواده را از راه دور انجام داد. ردیاب مخصوص سالمندان طراحی ساده‌ای دارد و یادگیری طرز کار محصولات در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

قابلیت‌های فوق‌العاده جی پی اس شخصی در خدمت تأمین امنیت خانواده

سرقت کیف و حتی آدم‌ربایی جزو حوادثی هستند که شاید برای هر کس رخ بدهند. کودکان و سالمندان جزو آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه در برابر سرقت هستند. با استفاده از جی پی اس خانواده می‌توان امنیت اعضای حساس خانواده را از راه دور تأمین کرد. در حال حاضر انواع مختلفی از ردیاب مخصوص خانواده در بازار وجود دارد. هر کدام از محصولات، ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند که به محافظت از اعضای خانه و کنترل آن‌ها کمک می‌کنند. در ادامه با مهم‌ترین امکانات ردیاب شخصی آشنا می‌شویم.

1- تعیین موقعیت مکانی دقیق اعضای خانواده با جی پی اس همراه

دستگاه‌های ردیاب به سیستم موقعیت‌یابی مکانی یا همان GPS متصل هستند. این سیستم جهانی اطلاعات را از چندین ماهوار پیشرفته دریافت می‌کند. ماهواره‌ها، موقعیت مکانی را با بیشترین دقت ثبت می‎‌کنند تا حفاظت به بهترین شکل ممکن انجام شود. پوشش ماهواره‌ها در همه مناطق ایران به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. همچنین امکان ردگیری هر نقطه کشور از راه دور نیز وجود دارد.

2- ارسال پیام اضطراری، قابلیت خارق‌العاده ردیاب شخصی برای سالمندان و بیماران

ردیاب‌ها برای دریافت اطلاعات جغرافیایی مجهز به سیم‌کارت هستند اما قابلیت تماس در همه محصولات وجود ندارد. برای پوشش این کاستی، یک ویژگی کارآمد در برخی از مدل‌های جی پی اس همراه گنجانده شده است. در این محصولات یک دکمه اختصاصی برای ارسال پیام اضطراری وجود دارد.

قابلیت ارسال درخواست کمک را می‌توان به شماره تماس نیروهای انتظامی و امداد پزشکی دایورت کرد. ارسال پیام اضطراری برای کودکان، سالمندان مبتلا به آلزایمر و حواس‌پرتی و همچنین بیماران خاص یک قابلیت حیاتی است.

3- قابلیت شنود صدا، ویژگی نجات‌دهنده ردیاب اعضای خانواده

یکی از قابلیت‌های جالب و کاربردی در مدل‌های خاص ردیاب خانواده، امکان شنود صداست. در برخی از محصولات، قطعات خاصی برای شنیدن صدای محیط و مکالمات قرار داده شده است. با استفاده از میکروفون‌های حساس، صدای اطراف با وضوح فوق‌العاده‌ای شنیده خواهد شد. حتی در برخی از مدل‌ها کارت حافظه نیز وجود دارد تا آپشن ضبط صدا برای مدت طولانی به فهرست مزایا اضافه شود. شنود صدا در تأمین امنیت کودکانی که از خانه خارج می‌شوند، تأثیر فراوانی دارد.

4- تعیین محدوده امن برای اعضای خانواده با ردیاب همراه

پس از خرید ردیاب، یک پنل مخصوص برای کنترل ویژگی‌های مختلف دستگاه دریافت خواهید کرد. این پنل به‌صورت اپلیکیشن موبایل یا از طریق وب در دسترس است. با استفاده از برنامه ردیاب می‌توان یک محدوده جغرافیایی مجاز برای مسیر حرکتی ردیاب تعیین کرد. بدین ترتیب، اگر ردیاب درون جیب فرزندان یا سالمندان قرار داشته باشد با خروج از محدوده پیام هشدار را دریافت خواهید کرد.

با ردیاب‎‌های قدرتمند ایران رهیاب، امنیت و آسودگی را به خانواده هدیه دهید

در این مطلب سعی کردیم دلایل نیاز به ردیابی اعضای خانواده را بررسی کنیم. در هر خانواده‌ای، شاید افرادی باشند که به مراقبت جدی نیاز دارند. زندگی مدرن امکان حضور دائم در کنار فرزندان خردسال، سالمندان ناتوان و افراد بیمار را از سرپرست خانواده گرفته است. شرکت ایران رهیاب با ارائه انواع جی پی اس شخصی، امکان ردیابی خانواده از راه دور را فراهم کرده است.

شرکت ایران رهیاب با استفاده از استانداردهای مدرن امنیتی، محصولات مختلفی را برای مکان‌یابی اعضای خانواده روانه بازار کرده است. ردیاب‌ها این مجموعه دوام طولانی باتری را در کنار دقت موقعیت‌یابی بالا ارائه می‌کنند. محصولات ایران رهیاب با قابلیت‌های متنوع، حس شیرین امنیت را به‌خانه هدیه میدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ محصولات و دریافت مشاوره از متخصصان مجرب ایران رهیاب به آدرس iranrahyab.com مراجعه کنید یا با شماره‌های 02122410328 و 09125003182 تماس بگیرید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان