راهنمای انتخاب آینه تراش و دکوراتیو برای ساختمان

آینه های دکوراتیو برای افزودن کمی جلا و رنگ به فضاهای معمولی در خانه شما هستند.

آینه تراش گونه ای از ابزار روی شیشه و آینه به شمار می آید که با کمک آن کناره شیشه تا زاویه مشخصی تراش داده می شود این عمل نیز برای گرفتن تیزی کناره آینه استفاده می شود. با آینه تراش بازتاب نور و درخشندگی و جلوه آینه در کناره های آن افزایش می یابد. آینه کاری در زیبایی و جذابیت محیط خانه تاثیر بسزایی دارد که دارای سبک و مدل های متنوعی است که شما طبق سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. ما مجموعه عظیمی از آینه دکوراتیو داریم تا حال و هوا و محیط هر خانه را منعکس کنند، پس چرا آنها را با یک زیور آلات سرامیکی زیبا یا یک گلدان شیشه ای شیک از مجموعه لوازم خانگی خود ترکیب نکنیم؟ با این کار فضای نشیمن خود را روشن کنید.

آینه تراش

ما آینه های دکوراتیو آنلاین داریم که شاید قبلا ندیده باشید. ما حتی آینه های تزئینی بزرگی داریم که از فضای زیادی استفاده می کنند، اما نوری که ارائه می دهند باورنکردنی است. آینه ها ادغام کاملی از کاربردی بودن و سبک هستند و توهم نور و فضا را در هر کجا که تصمیم به نمایش بگذارید ایجاد می کنند. از سبک‌های جذاب با قاب‌های متالیک معمولی گرفته تا آینه‌های کلاسیک اریب‌دار که با هر فضای داخلی ترکیب می‌شوند، انتخاب کنید. با مجموعه همه کاره ما از اندازه‌ها، سبک‌ها و پرداخت‌ها مطمئن خواهید بود که آینه‌ای مناسب برای فضای خود پیدا خواهید کرد.

آینه تراش

به عملیاتی رو آینه یا شیشه گفته می شود که در آن لبه شیشه تا زاویه خاصی تراشیده می شود ودر نهایت نمایی به خود می گیرد. با اعمال این عملیات روی آینه و یا شیشه ها ، لبه شیشه با شیب ملایمی نازک می شوند و مابقی طول و عرض شیشه در همان ضخامت اولیه باقی می ماند.

آینه تراش در مدل های گوناگونی چون لوزی، مثلثی، مستطیل، دایره و غیره ساخته و ارائه می شود. شرکت های تولید کننده شیشه و آینه با اطلاع از این موضوع به روز ترین تجهیزات خود را به کار گرفتند تا شفاف ترین و با کیفیت ترین آینه تراش را به شما عزیزان عرضه کنند.

تراش آینه یا شیشه عموما توسط ابزار آینه تراش اتوماتیک ایستاده با چند سنگ مجزا انجام میشود. تراش دادن آینه ها توسط دستگاه هایی که حول محور می چرخند دشوار و زمان بر میباشد. طول آن ها متغیر است و بسته به نوع کاربری و نمای مورد نظر، می تواند از ۱ تا ۵ سانتی متر تغییر کند. لبه شیشه یا آینه ای که تحت عملیات تراش قرار می گیرند بسیار شفاف، مسطح و یکنواخت میباشد و همین عامل زیبایی دو چندانی به آن می دهد.

آینه دکوراتیو

همانطور که از نام آن پیداست، آینه های دکوراتیو برای افزودن کمی جلا و رنگ به فضاهای معمولی در خانه شما هستند. از آن‌ها به‌جای آثار هنری استفاده کنید می توانید به‌عنوان یک مرکز رنگارنگ برای اتاق نشیمن دنج خود آویزان کنید.

اگر به دنبال یک آینه دکوراتیو برای زیباتر کردن خانه خود هستید، ما می‌توانیم شما را در طیف وسیعی از آینه‌های موجود راهنمایی کرده و بر اساس انتخاب شما مناسب ‌ترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهیم. به عنوان متخصص آینه، می‌توانید مطمئن باشید که آینه‌هایی که در اختیار ما قرار می‌دهند از نظر کیفیت و ارزش با دقت انتخاب شده‌اند. آینه‌های دکوراتیو می‌توانند جایگزینی عالی برای آثار هنری، آویزهای دیواری یا پرکردن یک فضای خالی ساده قدیمی باشند. ما طیف وسیعی از آینه‌های دکوراتیو را در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف، از آینه‌های ظریف و شیک برای افزودن ظاهری ساده به آینه‌های منحصربه‌فرد و بی‌نظیر که آغازگر مکالمه‌ای کنجکاو برای مهمانان شما است را عرضه می‌کنیم.

آینه های دکوراتیو را کجا آویزان می کنید؟

آینه های دکوراتیو را می توانید هر جا که دوست دارید آویزان کنید، اما پیشنهاد می کنیم آن ها را در جایی آویزان کنید که برای همه دیده شود. تمام هدف یک آینه دکوراتیو  این است که سبک خود را به نمایش بگذارد، پس چرا آن را در مکانی مانند حمام خود پنهان کنید؟ به طور کلی، مردم تمایل دارند آینه های دکوراتیو را در دید قرار دهند تا همه ببینند، یا آن را در راهروی خود قرار دهند تا فوراً چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند، اما انتخاب با شماست.

آینه دکوراتیوآینه دکوراتیو دیواری به چه شکل است؟

آینه های دیواری تقریباً به هر اتاقی در خانه شما حس لوکس و ظرافت می بخشد. آینه های دکوراتیو دیواری  آینه هایی با قاب های جذاب هستند که جایگزینی شیک برای آینه های استاندارد ارائه می کنند. در Exclusive Mirrors طیف گسترده ای از آینه های دکوراتیو دیواری را در اشکال، اندازه ها و طرح های مختلف ارائه می دهیم. آینه های دیواری تزیینی ما به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه در هر دکوراسیون خانه سنتی یا مدرن قرار می گیرند. در مجموعه گسترده آینه های دکوراتیو ما، انتخاب گسترده ای از سبک ها، رنگ ها و طرح های مختلف برای شما داریم. از آینه های سفید عتیقه گرفته تا آینه های دکوراتیو مشکی ، ایده آلی برای خانه فوق العاده شما با رنگ های آینه ای اضافی از جمله طلایی ، نقره ای ، عاج و کرم، رنگی و چوبی خواهیم داشت.

صنایع آینه رحیمی

برای سفارش به کجا مراجعه کنیم؟

تا این جا تلاش کردیم اطلاعات کامل و جامعی را در مورد آینه تراش ،آینه کاری،آینه دکوراتیو در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال شرکت معتبری برای سفارش شیشه و آینه خود هستید، می توانید به سایت(rahimiglass.com) مراجعه کنید. ما اولین شرکت ساخت انواع شیشه و آینه در ایران هستیم و گروه ما سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان