چگونه شیر مادر را به شیرخشک تبدیل کنیم؟

والدین ممکن است به دلایل زیادی تصمیم بگیرند که کودک خود را از شیر مادر به شیر خشک تغییر دهند. ممکن است میزان شیر شما کم باشد و کودک شما ممکن است به شیر حساسیت داشته باشد یا ممکن تصمیم بگیرید که شیر خشک برای فرزند شما بهتر عمل می‌کند.

چگونه شیر مادر را به شیرخشک تبدیل کنیم؟

والدین ممکن است به دلایل زیادی تصمیم بگیرند که کودک خود را از شیر مادر به شیر خشک تغییر دهند. ممکن است میزان شیر شما کم باشد و کودک شما ممکن است به شیر حساسیت داشته باشد یا ممکن تصمیم بگیرید که شیر خشک برای فرزند شما بهتر عمل می‌کند.

چگونه روال شیردهی را به شیرخشک تغییر دهیم؟

به طور متوسط 40 درصد از والدین تا ماه 3 یا 4 شروع تغییر شیردهی به شیر خشک می‌کنند. باز هم دلایل زیادی برای این تغییر وجود دارد. مادران اغلب در این زمان به سر کار باز می‌گردند و پمپاژ کردن در محل کار ممکن است قابل کنترل نباشد. برخی از مادران صرفاً برای تغذیه از شریک زندگی خود یا مراقب کودک کمک بیشتری می‌خواهند.

چه شیر خشکی برای نوزادی که با شیر مادر تغذیه می‌شود بهتر است؟

اولین قدم در انتقال کودک از شیر مادر به شیر خشک این است که تصمیم بگیرید از کدام شیر خشک استفاده کنید. در مرحله بعد باید بین انواع شیر خشک، سویا و ضد حساسیت تصمیم بگیرید. اگر کودک شما به خوبی شیر می‌دهد و حساسیت به شیر ندارد شیر خشک شیری احتمالاً انتخاب خوبی است. حتماً این تصمیم را با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی کودک خود در میان بگذارید به خصوص اگر فکر می‌کنید کودک شما ممکن است نیاز به یک فرمول خاص داشته باشد. در نهایت باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید از پودر کنسانتره مایع یا شیرخشک آماده برای تغذیه برای نوزادان استفاده کنید. پودر و کنسانتره مایع نیاز به مخلوط کردن با آب دارند و آماده برای تغذیه نیازی به مخلوط کردن ندارند. از آنجا که راحت‌ترین است آماده برای تغذیه گران‌ترین و پودر کم هزینه‌ترین است.

چگونه شیشه شیر را به کودک معرفی کنیم؟

زمان شیردهی را انتخاب کنید:

اگر زمانی از روز وجود دارد که کودک شما برای شیر خوردن آرامش بیشتری دارد ممکن است بهترین زمان برای امتحان کردن شیشه شیر باشد. امتحان کردن چیز جدیدی با یک نوزاد گرسنه و گریان احتمالاً موفقیت‌آمیز نیست.

تغذیه با شیشه سریع را امتحان کنید:

تغذیه با شیشه سرعتی روشی است که سعی می‌کند اعمال شیردهی را شبیه‌سازی کند اما با شیشه. عمودی نگه داشتن کودک و شیشه شیر به صورت افقی، اجازه دادن به کودک برای کنترل سرعت شیر خوردن و استراحت کردن همگی بخشی از این روش هستند.

 به شخص دیگری اجازه دهید شیشه شیر را معرفی کند:

از آنجایی که کودک شما ممکن است بوی شما را با شیردهی مرتبط کند بهتر است برای جلوگیری از سردرگمی به شخص دیگری اجازه دهید شیشه را معرفی کند.

 

چگونه کودک خود را از شیر بگیریم؟

درست مانند معرفی یک شیشه شیر ممکن است بهتر باشد برای انتقال کودک از شیر مادر به شیر خشک کمی زمان بگذارید. البته این همیشه امکان‌پذیر نیست به خصوص اگر به دلیل یک مشکل پزشکی در حال انتقال هستید. ممکن است کودک شما صبح گرسنه از خواب بیدار شود و برای خوابیدن به شیردهی شبانه وابسته باشد. شما می‌توانید غذای دیگری را به بطری شیر خشک اضافه کنید و به کودک بدهید تا دیگر شیر نخواهد.

آیا برای گرفتن شیشه شیر کودکتان مشکل دارید؟

علی‌رغم تلاش‌های شما ممکن است برخی از نوزادان با انتقال به شیر خشک و استفاده از شیشه شیر سختشان باشد. در اینجا چند راه برای عیب‌یابی مشکلاتی که ممکن است در این راه پیش بیاید آورده شده است:

 انواع مختلفی از بطری‌ها و نوک سینه‌ها را امتحان کنید:

بطری‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف و نوک سینه‌ها به اشکال مختلف از جمله جریان آهسته هستند. اگر انواع مختلف شیشه شیر و نوک سینه را آزمایش کنید ممکن است متوجه شوید که برخی از آن‌ها برای کودک شما مناسب‌تر هستند.

 شیر خشک را در دمای متفاوتی قرار دهید:

تغذیه نوزاد با شیر خشک سرد یا گرم بی‌خطر است اما برخی از نوزادان یکی از آن‌ها را ترجیح می‌دهند. اگر دمای خاصی به خوبی کار نمی‌کند می‌توانید دمای دیگری را امتحان کنید تا ببینید آیا این کمک می‌کند. فقط به یاد داشته باشید هرگز شیر خشک نوزاد را در مایکروویو گرم نکنید.

 

منبع:

milk-drunk.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان