آزار و اذیت دختر دانشجو توسط ۵ آدم‌ربا

پنج نفر در یکی از تفرجگاه‌های شهر مرند یک دختر دانشجو را که با نامزدش درحال صحبت بود، ربودند و نسبت به آزار و اذیتش اقدام کردند.

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پنج مرد که دختری دانشجو را ربوده و مرد آزار قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد جلیلیان، فرمانده انتظامی مرند در این‌باره توضیح داد: یک مورد آدم‌ربایی در یکی از پارک‌های شهر مرند به پلیس گزارش شد که طی آن پنج نفر در یکی از تفرجگاه‌ها یک دختر دانشجو را که با نامزدش درحال صحبت بود، ربودند و نسبت به آزار و اذیتش اقدام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم‌ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با استفاده از شگرد‌های پلیسی تعداد 5 نفر از آدم ربایان که اهل یکی از روستا‌های شهرستان و دارای سابقه شرارت بودند در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر و در این راستا پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضائی، اقتدار و سرعت عمل پلیس شهرستان در دستگیری و گرداندن آن‌ها در سطح شهر مورد استقبال شهروندان قرارگرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.

فرمانده انتظامی مرند با تاکید بر اینکه پلیس و قوه قضائیه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند برخورد خواهند کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و شهرستان مرند محل امنی برای مجرمان نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان