رئیس هیئت اسکیت شهرستان نرماشیر منصوب شد

آیین معارفه رضا عنبری به عنوان رئیس جدید هیئت اسکیت شهرستان نرماشیر با حضور آشورماهانی رئیس هیئت اسکیت استان، طبسی‌نژاد فرماندار نرماشیر و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان برگزار گردید.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان نرماشیر منصوب شد
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آشورماهانی رئیس هیات اسکیت استان در آیین معارفه رئیس جدید هیئت اسکیت شهرستان نرماشیر که با حضور فرماندار، شهردار و ... برگزار می‌شد، با بیان اینکه ما مسئولین باید به گونه‌ای عمل نماییم تا ورزش اسکیت در بین کلیه خانواده‌ها نهادینه شود از دستگاه‌های تاثیر گذار از جمله آموزش و پرورش و شهرداری به عنوان یار توانمند کلیه هیئت‌ها بویژه هیئت اسکیت نام برد و خواهان همکاری همه جانبه این ارگان‌های تاثیر گذار در توسعه و گسترش هرچه سریع‌تر ورزش اسکیت در سطح شهرستان شد.
او همچنین ضمن تشکر از حمایت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان به منظور راه‌اندازی این رشته و معرفی *آقای رضا عنبری بعنوان رئیس هیات اسکیت نرماشیر* ، خواهان همکاری و تعامل دیگر ارگان‌ها از جمله فرماندار محترم شهرستان با این هیئت شد و گفت: به دلیل نوپا بودن این ورزش در سطح شهرستان حمایت همه جانبه از این هیئت یک نیاز ضروری است که انشاالله با حمایت شخص اول شهرستان یعنی فرماندار محترم محقق خواهد شد.
آشورماهانی با توجه به اینکه رئیس هیات اسکیت شهرستان از اعضای شورای شهر بخش مرکزی شهرستان نرماشیر است، ابراز امیدواری کرد: انشاالله با تلاش ایشان به زودی شاهد بهره‌برداری فضای آموزشی اختصاصی برای این رشته در شهرستان باشیم تا گام بزرگی در جهت توسعه هرچه سریع‌تر اسکیت منطقه برداشته شود.
برپایه این گزارش؛ آشورماهانی رئیس هیات اسکیت استان به اتفاق رضا رفیع‌زاده کارشناس هماهنگی امور شهرستان‌های اداره‌ کل ورزش و جوانان استان که به منظور شرکت در آیین معارفه رئیس هیئت اسکیت نرماشیر به این شهرستان رفته بودند در بدو ورود به اتفاق دریجانی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین محلی از جمله امام جمعه، معاون فرماندار، شهردار و تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی در گلزار شهداء گمنام این شهرستان حاضر و با آرمان‌های شهداء تجدید بیعت نمودند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان