کارت قرمز در انتظار مدیران کم کار استان یزد

استاندار یزد از ارزیابی مدیران بر اساس برنامه‌های تحولی در استان خبر داد و گفت: مسیر تحول مدیران در قالب سه کارت قرمز، سبز و زرد ارزیابی می‌شود.

کارت قرمز در انتظار مدیران کم کار استان یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، استاندار یزد در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت یزد گفت: ارزیابی مدیران بر اساس برنامه‌های تحولی استان یزد است و ملاک ارزیابی آن‌ها حضور در کارگروه‌های استانی وپیگیری مصوبات کارگروه و حضور میدانی و ارتباط با مردم و همچنین ارزیابی از مردم است.

وی افزود: بر همین اساس معاونان و کارشناسان دستگاه‌های دولتی هم مورد ارزیابی قرار می گیرند و این شاخص ارزیابی درطی نامه‌ای به همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

فاطمی تاکید کرد: سنجش و ارزیابی عملکرد مدیران از دستگاه‌های نظارتی انجام و امتیاز آن‌ها لحاظ می‌شود.

استاندار یزد در ادامه بیان داشت: در قالب جشنواره شهید رجایی با رویکرد نو در سال جاری مدیران ارزیابی می‌شوند و مسیر تحول آن در قالب سه کارت قرمز، سبز و زرد می‌باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که کارت سبز دریافت می‌کنند یعنی موفق عمل کرده اند تشویق می‌شوند و دستگاه‌هایی که کارت زرد دریافت می‌کنند نیاز به پیگیری بیشتر دارند و دستگاه‌هایی که کارت قرمز دریافت از حوزه مدیریت دولت خداحافظی می‌کنند.

فاطمی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نهادها و دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: در حوزه آموزش عمومی و خصوصی جهت تغییر رویکرد رفتاری دوره‌های آموزشی ویژه برگزار خواهد شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان