شناسایی بیش از ۹۰۰ فقره انواع سرقت در هرمزگان

طبق اعلام فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در خرداد ماه امسال ۹۰۴ فقره سرقت کشف شد.

شناسایی بیش از 900 فقره انواع سرقت در هرمزگان

به گزارش خبرآنلاین، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان متواری و با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در استان با تلاش همه جانبه و شبانه روزی کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و همکاری دیگر عوامل انتظامی استان در خرداد ماه و اجرای طرح های متعدد و مستمر مقابله با سرقت تعداد 904 فقره انواع سرقت در استان کشف و هزار و 7 نفر متهم سرقت شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شده اند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی استان در یک ماه گذشته با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی چهار باند سارقان منزل، خودرو و کیف قاپ نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد که ضمن شناسایی مالباختگان، اموال کشف شده به آنان تحویل شده است.

سردار جعفری با اشاره به کشف دو دستگاه خودرو سرقتی و یک قبضه اسحله کمری در مدت یاد شده از سارقان، اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی صورت گرفته به جرایم ارتکابی اعتراف کردند که مجموعا با تشکیل 74 فقره پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشداری پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان