محرومیت زدایی ازنقاط محروم کشوردغدغه بنیادمستضعفان است

معاون اقتصادی بنیادمستضعفان کشور دربازدید ازواحدهای صنعتی چهارمحال وبختیاری با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی از دغدغه‌های بنیاد مستضعفان است، اظهار کرد: امکاناتی که این بنیاد برای نقاط محروم کشور به جهت توسعه و ایجاد اشتغال در نظر گرفته، چند برابر شده است.

محرومیت زدایی ازنقاط محروم کشوردغدغه بنیادمستضعفان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد اتابک افزود: یکی از اهداف بنیاد مستضعفان کمک به دولت است، اما باتوجه به محدودیت‌ها نمی‌تواند تمامی مسئولیت‌های دولت را متقبل شود.

وی در خصوص طرح توسعه شرکت پاک‌پی شهرکرد، توضیح داد: برای اجرای طرح توسعه این کارخانه نیازمند هزینه 3.5 برابری معادل سرمایه‌گذاری در واحد هستیم اما اجرای طرح‌های توسعه توسط بنیاد در راستای سوددهی است و اگر سوددهی چندانی وجود نداشته باشد، طرح اجرایی نخواهد شد.

معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان با اشاره به موانع پیش‌روی توسعه کارخانه حجاب شهرکرد، بیان کرد: این واحد با مشکل پرداخت بدهی ارزی به بانک صنعت، معدن و تجارت روبرو است و تا زمانی‌که مشکل این واحد تولیدی با بانک مرتفع نشود، نمی‌توان طرح توسعه این واحد را عملیاتی کرد.

وی در خصوص پیشنهاد سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در کشتارگاه جونقان، یادآور شد: این موضوع باید از جوانب مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، زیرا این بنیاد تاکنون در صنایع اینچنینی ورود پیدا نکرده است.

اتابک در خصوص طرح دامداری سیرک، خاطرنشان کرد: بایدمشکل اجتماعی این طرح توسط مسئولان استانی حل شود.

وی افزود: هر طرح اقتصادی که بخواهیم اجرا کنیم باید در نهایت منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود چراکه در غیراینصورت هدررفت منابع است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان