اعطای تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست برای رفع آلایندگی صنایع یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: واحدهای تولیدی برای رفع آلایندگی به صندوق ملی محیط زیست معرفی می شوند تا از تسهیلات آن بهره ببرند.

اعطای تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست برای رفع آلایندگی صنایع یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ محمدرضا فلاحتی اظهار کرد: مدیریت تعاون با برنامه ریزی اصولی تا پایان سال حداقل 20 درصد از شرکت‌های تعاونی نساجی شهرستان یزد را در شهرک نساجی مریم اباد مستقر می‌نماید.

وی افزود: این مدیریت تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا شرکت‌های تعاونی راکد و غیر فعال طبق قوانین منحل شود و یک پایشی در حوزه تعاون شکل بگیرد.

فلاحتی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های تعاونی در شهریورماه هستیم گفت: راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی با همکاری شهرداری، اجرایی نمودن طرح مسجدکارآفرین با استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، آموزش‌های مختلف در حوزه کسب وکار و همچنین توسعه مشاغل خانگی نیز در حوزه کارآفرینی و اشتغال این اداره کل باید دنبال شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خواستار اجرایی شدن ایده «راهیان کار و تولید» با همکاری دستگاه‌های مرتبط شد و گفت: آشنایی دانش آموزان با صنایعی که در استان وجود دارد و مشاهده نزدیک محیط کار می‌تواند در انتخاب مسیر آینده آن‌ها تاثیر گذار باشد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان