رشد ۸۴ درصدی ارزش رفع تصرف اراضی از ابتدای سال

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رشد ۸۴ درصدی ارزش رفع تصرف اراضی خالصه انجام شده در جزیره قشم از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 84 درصدی ارزش رفع تصرف اراضی از ابتدای سال

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر افزود: مجموع اراضی خالصه رفع تصرف شده این جزیره در سه ماهه ابتدایی سال 1401 افزون بر 185 هزار و 429 مترمربع می باشد.

وی تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده جزیره قشم در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک هزار و 556 میلیارد ریال می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (845 میلیارد و 890 میلیون ریال ) بیش از 84 درصد رشد داشته است.

مازندرانی علت این افزایش را متفاوت بودن موقعیت منطقه ای و مکانی و همچنین ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در طول دو بازه زمانی سه ماه اول سال عنوان کرد .

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این یگان در خردادماه سال جاری موفق به رفع تصرف اراضی خالصه به مساحت 35 هزار و 47 مترمربع به ارزش 147 میلیارد و 275 میلیون ریال شده است.

به گفته مازندرانی؛ تمامی عملیات رفع تصرف این اراضی در راستای اجرای احکام قضایی و وفق دستورات دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی جزیره قشم بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفته است.

مازندرانی در پایان با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق عامه و مردم جزیره، از حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و از فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی این شهرستان و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان