استاندار یزد: زیر پای سرمایه‌گذاران بخش گردشگری فرش قرمز پهن می‌کنیم

استاندار یزد با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در استان به ویژه در بخش گردشگری و صنایع دستی و حل مشکلات و چالش های فراروی این بخش گفت: باید زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم.

استاندار یزد: زیر پای سرمایه‌گذاران بخش گردشگری فرش قرمز پهن می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ مهران فاطمی در نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات پروژه های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: پروژه‌های گردشگری باید اولویت سرمایه‌گذاری در استان باشد.

وی توجه به میراث فرهنگی و گردشگری را از اولویت های کاری استان برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا گردشگری رونق پیدا کند و این راستا باید انعطاف پذیر باشیم.

فاطمی اظهار داشت: به عنوان نماینده عالی نظام و دولت در استان هرجا احساس کنم پروژه های سرمایه گذاری متوقف شده شخصا ورود خواهم کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه نباید به خاطر مشکلات کوچک پروژه ها را عقب بیندازیم تصریح کرد: امروز با تلاش های فراوان مجوز سرمایه گذاری کسب می کنیم و اجازه نمی دهیم در استان کار متوقف شود.

وی دستیابی با رشد اقتصادی 8.6 درصدی با رونق سرمایه گذاری را خواستار شد و گفت: به عنوان استاندار و رئیس شورای حل اختلاف دستگاههای دولتی استان، مشکلات بین دستگاهی فراروی بخش سرمایه گذاری را حل خواهم کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید ایت الله دکتر بهشتی گفت: در نشست های سرمایه گذاری که هر هفته برگزار می شود چالش ها، راهبردها و برنامه های سرمایه گذاری هر دستگاه بررسی و راهکارهای عملیاتی لازم برای رفع ان ارائه خواهد شد.

محمد دهقان منشادی افزود: تاکنون در حوزه های عمرانی شهری و میراث فرهنگی و گردشگری این اقدام صورت گرفته است .

وی توجه دستگاههای متولی امور سرمایه گذاری را برای بستر سازی فرصت های سرمایه گذاری خواستار شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان