مجوز فروش عرصه و عیان زندان‌های ملی قزلحصار و رجایی شهر صادر شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته و تشریح مسائل استان در خصوص استقرار زندان‌های بزرگ در استان، مجوز فروش عرصه و عیان زندان‌های ملی قزلحصار و رجایی شهر، از سوی معاون اول محترم رییس جمهور صادر شد.

مجوز فروش عرصه و عیان زندان‌های ملی قزلحصار و رجایی شهر صادر شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» با اعلام این خبر گفت: برای تحقق انتقال زندا های بزرگ و ملی از استان به صورت گام به گام و با پیگیری های مجدانه وارد عمل شده ایم.

وی ادامه داد: این اقدام را با تشکیل کارگروهی ویژه در دستور کار قرار داده و در سفر رییس جمهور به استان نیز موفق به اخذ دستور لازم شدیم.

عبداللهی گفت: اکنون بر اساس ابلاغی از سوی معاون اول محترم رییس جمهور مجوز فروش عرصه و عیان زندان قزلحصار صادر شد.

وی افزود: در متن این مجوز از سوی دکتر مخبر معاون اول محترم رییس جمهور آمده است:

بسمه تعالی

با صلوات بر محمد و آل محمد

وزارت دادگستری-سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

وزیران عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در خرداد ماه سال 1401 با پیشنهاد مطرح شده و به استناد قانون محاسبات عمومی کشور تصویب کردند:

قوه قضائیه (سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور)مجاز است نسبت به فروش عرصه و عیان زندان‌های قزلحصار و رجایی شهر واقع در استان البرز، با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام و وجوه حاصل از فروش آن را به حساب درآمدعمومی کشور واریز مطابق ماده 6 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هزینه نماید.

سازمان یاد شده موظف است قبل از فروش املاک مذکور، در جهت ایجاد ارزش افزوده و در صورت موافقت کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی معماری ایران نسبت به تغییر کاربری املاک یاد شده اقدام کند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان