"دبیر" با خانواده بوکس شوخی نکند

ایسنا نوشت: عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس ایران گفت: آقایان از دست درازی به داشته‌های بوکس خودداری کنند.

"دبیر" با خانواده بوکس شوخی نکند

عیسی گل‌محمدی درباره واگذاری خانه بوکس آزادی به فدراسیون کشتی توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، توضیح داد: ما فونداسیون و ستون‌های خانه بوکس آزادی را چندین سال پیش انجام داده‌ایم و الان نیز پیگیر کارهای اداری هستیم تا خانه بوکس را پس بگیریم. با قولی هم که وزارت ورزش داد این اتفاق رخ می‌دهد و بهتر است آقایان حد و حدود خود را بدانند.

این عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: آن آقای بزرگوار گفته‌اند ستون‌های خانه بوکس پلاسیده و فرسوده است، می‌خواهم سوال کنم که اگر ستون‌های آن‌جا فرسوده است چرا روی همان ستون‌ها سرمایه گذاری کرده‌اند که حق جامعه بوکس است. آن‌جا هرچیزی باشد برای خانواده بوکس است و آقایان احترام خود را نگه دارند. کار شرکت توسعه و تجهیر هم بسیار اشتباه بوده که خانه بوکس را بدون اطلاع به کشتی واگذار کرده است.

او ادامه داد: شاید بوکس در چند سال اخیر با مشکلاتی رو به رو بوده، اما دلیل نمی‌شود حق این جامعه نجیب خورده شود. مطمئنا از طریق همه مراجع مربوطه موضوع را پیگیری خواهیم کرد و کار شرکت توسعه اشتباه است.

سخنگوی فدراسیون بوکس ایران، درباره نبود بودجه برای ساخت این زمین برای بوکس نیز گفت: ما سال 80 کار فونداسیون و ستون‌های آن‌جا را انجام داده‌ایم، برای خانه کشتی آزادی برنامه‌ریزی داریم و بهتر است آقای دبیر با خانواده بوکس شوخی نکند. آن بزرگوار باید پای خود را از کفش بوکس بیرون بکشد و اگر هم دنبال خانه کشتی است، جای دیگری را تهیه کند. بهتر است به عنوان قهرمان احترام خود را حفظ کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان