۴۴ مدل فرش وینتیج (کهنه نما) با طرح های مدرن و زیبا

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی شیک و زیبا از انواع مدل فرش وینتیج با طرح های گوناگون و جدید برای شما دوستان ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

44 مدل فرش وینتیج (کهنه نما) با طرح های مدرن و زیبا

فرش وینتیج یا کهنه نما که به پتینه هم معروف است یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین فرش های فانتزی و مدرن می باشد. این نوع فرش های فانتزی با ویژگی های خاصی که دارد برای استفاده در دکوراسیون شیک و مدرن امروزی بسیار خوب است. این فرش ها با تراکم و شانه های متنوعی تولید می شوند و همچنین از لحاظ قیمت و طرح ها هم تنوع زیادی دارند. از این رو در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی زیبا و دیدنی از انواع مدل فرش وینتیج با طرح های گوناگون برای شما دوستان عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

گالری فرش های باحال و خاص وینتیج

انواع جدید و جذاب مدل فرش وینتیج

در سال های اخیر و با پیشرفت صنعت فرش، استفاده از فرش های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد رواج بسیاری پیدا کرده است. فرش های وینتج از جمله این محصولات می باشد که اخیرا برای دکوراسیون منزل مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.

  •  تصفیه آب خانگی
  •  بلیط کیش

کلمه وینتیج یک اصطلاح فرانسوی می باشد که با اشیاء و لوازم عتیقه با طول عمر بالا گفته می شود و برگرفته از سبک های قدیمی و سنتی است. به طور کلی فرش های وینتیج دارای ظاهری کهنه و قدیمی دارند. در ادامه این مطلب مجموعه ای جذاب از انواع فرش وینتیج گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

نمونه فرش های دوست داشتنی و زیبا وینتیج

مدل فرش های باحال و خاص وینتیج

سری اول مدل فرش وینتیج

همانطور که می دانید تهیه فرش عتیقه و گران قیمت از عهده بیشتر افراد برنمی آید، برای همین طراحان و متخصصان فرش با استفاده از یک سری ایده ها فرش های نو را تبدیل به فرش هایی می کنند که کهنه به نظر آید. در واقع این نوع فرش برخلاف ظاهر کهنه ای که دارد می تواند یک فرش مدرن و کلاسیک باشد که امروزه روانه بازار شده اند.

فرش های وینتیج در سایز های گوناگون در کارخانه ها از جمله فرش 12 متری، فرش 9 متری، فرش 6 متری و فرش 4 متری با طرح های فانتزی و کهنه نما تولید می شود، البته در دکوراسیون های مدرن امروزی استفاده از فرش های با سایز کوچک مرسون تر است. به همین خاطر قالیچه های وینتیج در این نوع دکوراسیون ها بیشتر دیده می شود.

مجموعه مدل فرش وینتیج

فرش های دیدنی و زیبا وینتیج

مدل های متفاوت فرش وینتیج

این فرش های کهنه نما با الیاف مختلفی تولید می شوند؛ برخی از این فرش ها با نخ های اکریلیک و برخی با نخ های پل استر یافته می شوند. همان طور که می دانید الیاف اکریلیک مشابه فرش های دستباف هستند. فرش هایی با الیاف اکریلیک کیفیت و مقاومت بالایی دارند که البته  قیمت این فرش ها نیز گران تر از فرش های بافته شده با الیاف پلی استر است. الیاف پلی استر هم در بافت فرش های وینتیج استفاده زیادی دارد، این نوع الیاف ها قیمت بسیار ارزان تری دارند.

در ادامه این مطلب نمونه فرش های کهنه نما بسیار زیبا با طراحی فوق العاده دوست داشتنی و شیک را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای این ها لذت ببرید.

بهترین فرش وینتیج

گلچین مدل فرش وینتیج

نمونه های باحال و خاص وینتیج

نمونه فرش وینتیج بسیار شیک

سری جدید مدل فرش وینتیج

گالری فرش های باحال وینتیج

نمونه فرش های جذاب و باحال وینتیج

مدل های متفاوت فرش وینتیج

فرش جذاب وینتیج

مدل فرش وینتیج برای آشپزخانه

فرش های جذاب وینتیج

نمونه فرش وینتیج مشکی

گالری شیک مدل فرش وینتیج

فرش وینتیج جدید

فرش های کرمی رنگ وینتیج

انواع خاص مدل فرش وینتیج

مدل فرش وینتیج زیبا

مدل فرش وینتیج بسیار جذاب

گالری فرش های جذاب وینتیج

نمونه فرش زیبا وینتیج

فرش های متفاوت وینتیج

طرح زیبا فرش وینتیج

انواع فرش وینتیج

مدل فرش وینتیج جدید

نمونه فرش جذاب و باحال وینتیج

نمونه فرش جذاب و باحال وینتیج

مدل فرش های زیبا کهنه نما

طرح های مختلف فرش وینتیج

مدل فرش وینتیج جدید و زیبا

نمونه فرش وینتیج فیلی رنگ

فرش زیبا وینتیج

گالری جذاب نمونه فرش وینتیج

فرش ماشینی وینتیج

انواع جذاب مدل فرش وینتیج

فرش های زیبا و جذاب کهنه نما

انواع زیبا مدل فرش وینتیج

مدل های گوناگون فرش وینتیج

گالری فرش های وینتیج

مدل فرش وینتیج زیبا و دیدنی

مدل فرش وینتیج بسیار جذاب

گالری جذاب فرش های متفاوت وینتیج

در این مطلب با انواع طرح های شیک و زیبا از فرشهای وینتیج آشنا شدید که امیدواریم این طرح های زیبا و لوکس مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع فرش از جمله مدل فرش جدید و مدرن برای پذیرایی و اتاق خواب، مدل فرش جدید و چشم نواز، مدل فرش ابریشم ، مدل فرش فانتزی و … کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان