آیا نوزادان می‌توانند از حوله‌های معمولی استفاده کنند؟

به طور کلی نوزادان می‌توانند از حوله‌های معمولی استفاده کنند. با این حال دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک حوله حمام با اندازه کامل برای یک نوزاد کوچک‌ایده‌آل نیست

آیا نوزادان می‌توانند از حوله‌های معمولی استفاده کنند؟

به طور کلی نوزادان می‌توانند از حوله‌های معمولی استفاده کنند. با این حال دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک حوله حمام با اندازه کامل برای یک نوزاد کوچک‌ایده‌آل نیست. حوله‌های معمولی نیز معمولاً از منسوجات سنگین‌تر ساخته می‌شوند. برخی از آن‌ها در صورت استفاده با دقت می‌توانند برای کودکان کوچک مفید باشند اما باید به وزن آن توجه کنید. نکته دیگری که باید به آن فکر کنید بافت پارچه است که می‌تواند تا حدودی نسبت به پوست نوزاد خشن و زبر باشد در حالی که حوله‌های کلاهدار معمولاً نرم‌تر و ملایم‌تر هستند.

چرا نوزادان به حوله کلاهدار نیاز دارند؟

 این نوع حوله به حفظ دمای بدن کودک شما کمک می‌کند تا در فاصله زمانی بین حمام و تخت دچار لرزش نشود.

 حوله‌های کودک با پرز کمتری نسبت به حوله‌های پارچه‌ای سنتی بافته می‌شوند.

 همانطور که نوزادان به حمام کردن عادت می‌کنند داشتن یک حوله مشخص می‌تواند به ایجاد یک روال عادی کمک کند.

حوله‌های کودک فضای کمتری را در سبد لباسشویی و ماشین لباسشویی اشغال می‌کنند. بعلاوه می‌توانید آن‌ها را با استفاده از مواد شوینده ملایم به همراه بقیه لباس‌های کودک بشویید.

حوله‌های کلاه دار کودک نوپا همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا کودک خود را گرم و خشک نگه دارید تا سرما نخورد.

نوزادان چه مدت باید از حوله‌های کلاهدار استفاده کنند؟

حوله‌های کلاهدار برای نوزادان توصیه می‌شود و اغلب برای کودکان نوپا نیز بسیار مناسب است. اگر کودک شما استفاده از آن را دوست دارد و آن را به ملحفه‌های معمولی حمام ترجیح می‌دهد هیچ دلیلی وجود ندارد که استفاده از آن را تا زمانی که از نظر فیزیکی بیشتر از آن رشد نکند متوقف کنید. بسته به رشد کودک ممکن است بتوانید تا پنج سال از حوله کلاهدار استفاده کنید.

بهترین مواد برای حوله کلاهدار کودک چیست؟

بهترین متریال برای حوله کلاهدار کودک پارچه پنبه‌ای است زیرا تعادل بهینه جذب، نرمی و تنفس را فراهم می‌کند. پنبه حوله کودک ضد رطوبت نیز سبک وزن است و به طور طبیعی ضد حساسیت است، بنابراین کمتر احتمال دارد که مانع تنفس یا تحریک پوست شود.

کودک به چند حوله نیاز دارد؟

داشتن دو تا چهار حوله برای نوزاد کافی است.

حوله‌های کودک چند بار باید شسته شوند؟

از آنجایی که نوزادان حساس هستند مهم است که همیشه آن‌ها را در یک حوله تمیز بپیچید. در چند ماه اول شما ممکن است فقط به صورت هفتگی کودک را حمام کنید و در این صورت فقط یک بار در هفته باید حوله آن‌ها را بشویید.

چگونه حوله‌های کودک را بشوییم؟

مانند بقیه لباس‌های کودکتان از صابون مایع ملایم هنگام شستن حوله حمام کلاهدار کودک استفاده کنید. شوینده‌های معطر می‌توانند برای پوست نوزاد تحریک‌کننده باشند. برای شتن روزانه حوله استفاده از آب سرد بهترین گزینه است اما اگر حوله کثیف شد یا به هر دلیل دیگری نیاز به ضدعفونی داشت چند بار آن را داخل آب گرم بگذارید.

 

منبع:

www.parachutehome.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان