قیمت ایمپلنت دندان در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در تهران تفاوت زیادی با قیمت ایمپلنت دندان در مشهد یا قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان ندارد و طبق بررسی های انجام شده، قیمت ایمپلنت دندان در تهران از قیمت 3 میلیون تومان تا 16 میلیون می باشد.

اگر دندان از دست رفته دارید و به دلایلی مثل پوسیدگی زیاد دندان و یا شکستگی دندان از جای خالی دندان خود ناراحت هستید ایمپلنت دندان بهترین روش برای کاشت دندان شما است.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران و در سال 1401 نکته حائز اهمیتی است که قبل از کاشت ایمپلنت دندان باید در نظر داشته باشید و با آگاهی کامل ایمپلنت دندان خود را انجام دهید.

در ادامه لیست قیمت بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران را برای شما آورده ایم تا از قیمت و برند ایمپلنت و ضمانت هرکدام آگاه باشید.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

جدول قیمت ایمپلنت دندان در تهران

 

همانطور که گفتیم قیمت ایمپلنت دندان در تهران تفاوت زیادی با قیمت ایمپلنت در مشهد و قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان و یا شهرهای دیگر نمیکند و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه توضیح میدهیم.

 

مارک ایمپلنت دندان قیمت ایمپلنت دندان ضمانت ویژه
ایمپلنت کره ای Biotem 5.890.000 تومان 5 سال
ایمپلنت کره ای Dio 6.000.000 تومان 10 سال
ایمپلنت کره ای sewon medix 7.000.000 تومان 5 سال
ایمپلنت مگاژن megagen 8.500.000 تومان 10 سال
ایمپلنت اشترومن neodent 10.000.000 تومان 20 سال
ایمپلنت اشترومن iti SLA active 14.000.000 تومان 10 سال
ایمپلنت اشترومن iti titanium 16.000.000  تومان 20 سال

 

طبق جدول بالا قیمت ایمپلنت دندان در تهران را معرفی کردیم که جزو بهترین ایمپلنت دندان موجود در ایران هستند و توجه کرده باشید هرکدام ضمانت ویژه دارند که این ضمانت ویژه مخصوص دندانپزشکی آیریک مرکز ایمپلنت می باشد.

شما با مراجعه به دندانپزشکی آیریک در میرداماد و سعادت آباد می توانید از مزایایی همچون ضمانت ویژه و کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت در تهران صادق آقاجری بهره مند شوید.

 

عوامل مهم در قیمت هر واحد ایمپلنت دندان

 

ایمپلنت دندان قیمت مختلفی دارد که تاثیر عواملی باعث می شود قیمت ایمپلنت دندان متفاوت باشد باید توجه داشته باشید که این عوامل بر قیمت هر واحد ایمپلنت دندان تاثیر می گذارند.

توجه داشته باشید که جنس ایمپلنت دندان – تعداد ایمپلنت دندان – درمان های جانبی ایمپلنت و دستمزد پزشک متخصص ایمپلنت دندان در هزینه ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند.

مثلا نوع و جنس ایمپلنت کره ای با ایمپلنت دندان سوئیسی و آمریکایی متفاوت است و انتخاب هرکدام از این ایمپلنت ها همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید قیمت متفاوتی دارند و در قیمت نهایی ایمپلنت تاثیرگذار است.

مثلا قیمت ایمپلنت کره ای dio واحدی 6 میلیون تومان است و با همین کیفیت ایمپلنت سوئیسی حدودا 8 میلیون تومان است پس انتخاب بهترین ایمپلنت دندان نقش مهمی در قیمت نهایی دارد.

همچنین تعداد ایمپلنت دندان نیز برای تعیین قیمت مهم است مثلا افرادی هستند که دندان های زیادی را از دست داده اند و پس از سالها نیاز است که ایمپلنت کامل انجام دهند.

در این صورت اگر مدت زیادی باشد که دندان خود را از دست داده اید هزینه درمان های جانبی مثل جراحی و پیوند استخوان افزایش میابد.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت کامل دندان به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

انواع ایمپلنت دندان

 

ایمپلنت دندان انواع زیادی دارد که هرکدام قیمت ، جنس و مزایای خود را دارند اما همگی یک کاربرد دارند و آن کاشت دندان طبیعی است و به شما در زیبایی بیشتر و جویدن غذا کمک خواهند کرد.

بهتر است قبل از اقدام برای ایمپلنت دندان از انواع آن اطلاع داشته باشید تا بدرستی بدانید که با چه روش هایی روبرو هستید.

ایمپلنت دندان بصورت کلی به 3 روش انجام می شود و این روش ها هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

  • ایمپلنت معمولی
  • ایمپلنت فوری
  • ایمپلنت دیجیتالی

این روش ها همگی کار دندان طبیعی را برای شما انجام میدهند اما در نوع انجام کاشت ایمپلنت دندان ، مدت زمان درمان و مدت زمان بهبودی متفاوت هستند.

امروزه ایمپلنت دندان معمولی و سنتی پرطرفدارترین روش است که بسیار محبوب شده است اما پس از جراحی حدودا 4 الی 6 ماه زمان میبرد تا دوره بهبودی و نقاهت کامل شود و تاج دندان یا همان روکش ایمپلنت نصب شود.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان فوری

ایمپلنت دندان فوری همانطور که از نامش پیداست بصورت فوری انجام می شود و به ایمپلنت یکروزه نیز معروف است اگر دندان جلویی خود را از دست داده اید و نیازمند کاشت ایمپلنت دندان جلو هستید، پیشنهاد میکنیم ایمپلنت فوری را انتخاب کنید.

در ایمپلنت فوری جراحی و قراردادن پایه ایمپلنت دندان که نقش ریشه دندان را دارد در یکروز انجام می شود و پس از آن روکش دندان موقتی نصب می شود تا ظاهر زیبای دندان را حفظ کند.

در زمانی که دندان های جلویی خود را از دست داده اید ایمپلنت فوری بهترین گزینه است و بهتر است برای ایمپلنت دندان جلو از ایمپلنت فوری استفاده کنید.

قیمت ایمپلنت فوری بالاتر از روش قبلی است و برای مشاهده قیمت ایمپلنت فوری دندان می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت فوری  https://iricclinic.com/immediate-implants/

 

ایمپلنت دندان دیجیتالی

 

ایمپلنت دیجیتالی یک روش جدید و مدرن است که میزان جراحی و خونریزی را بسیار زیاد کاهش می دهد و به همین دلیل سرعت بهبودی و عوارض بعد از آن بسیار کم می شود.

در ایمپلنت دندان دیجیتالی توسط عکسبرداری های پیشرفته و سه بعدی شکل استخوان فک اسکن میشود و مورد بررسی دقیق قرارمیگیرد و بهترین روش درمان و زمان درمان در نظر گرفته می شود.

بعد از اسکن استخوان صورت و فک سرجیکال گاید طراحی می شود که یک قالب مخصوص دهان و ایمپلنت های شما است و طبق قالب دیجیتالی که طراحی شده است ایمپلنت ها بدون کوچکترین خطا و جابجایی درون فک قرار میگیرند.

در روش ایمپلنت دیجیتالی کاشت ایمپلنت با دقت بالا و بسیار مطمئن انجام می شود که درصد خطا را کم میکند و موفقیت ایمپلنت را بسیار بالا میبرد.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران کجاست؟

ما مرکز ایمپلنت دندانپزشکی آیریک در میرداماد و سعادت آباد که یکی از بهترین مراکز ایمپلنت دندان در تهران است را به شما معرفی میکنیم. دندانپزشکی آیریک مرکزی با جدیدترین تجهیزات روز است و با قیمت های بصرفه و همچنین خدمات عالی در خدمت شما عزیزان هستند.

دندانپزشکی آیریک توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری مدیریت می شود و یکی از مزیت های این مرکز این است که درمان ها توسط متخصص انجام می شود و ویزیت و معاینه در این مرکز رایگان است.

برای مشاهده سایت و رزرو وقت می توانید به سایت دندانپزشکی آیریک به آدرس iricclinic.com  مراجعه نمائید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان