خشک کردن سریع لاک با ترفندهای جالب و آسان

لاک زدن از مهمترین عوامل زیبایی دست های بانوان به حساب آمده که برای داشتن ناخن های جذاب در رنگ ها و سبک های مختلف بکار گرفته می شود اما دیر خشک شدن لاک امکان دارد خارج از حوصله و وقت خانم ها باشد به همین خاطر بهره مندی از ترفندهای خشک کردن سریع لاک ناخن می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

خشک کردن سریع لاک با ترفندهای جالب و آسان

یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها که به منظور زیبایی استایل انجام می گیرد لاک زدن و طراحی ناخن با لاک است، اما موضوعی که در این زمینه وقت گیر بوده و به نوعی دغدغه برای خانم ها پس از لاک زدن تبدیل شده است مدت زمان خشک شدن لاک است. در همین راستا سعی داریم در این مطلب راهکارها و ترفندهایی کاربردی در جهت خشک کردن سریع لاک را برای یادگیری شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونگی خشک کردن سریع لاک

لاک زدن در واقع یکی از بخش های آرایشی بانوان به حساب آمده که این پروسه نیاز به کمی وقت و حوصله برای انجام دارد و همچنین برای خشک شدن آن باید برای مدتی صبر کنید و در یک حالت ثابت بمانید. خشک کردن سریع لاک ناخن برای برخی از افراد که عجله دارند یا به هر دلیل دیگری نمی توانند منتظر بمانند به نوعی مشکل ساز بوده اما با یادگیری راه حل هایی که در این زمینه وجود دارد می توانند فورا لاک های ناخن خود را خشک کنند و مشکل به وجود آمده را حل نمایند.

شیوه های خشک نمودن سریع لاک

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی

در حالت عادی نزدیک به 20 دقیقه وقت لازم است تا ناخن ها کاملا خشک شوند و در این مدت باید مواظب بود تا ناخن ها به چیزی یا جایی نخورند و لاک ناخن خراب نشود. بیشتر مواقع ممکن است به دلیل عدم صبر نمودن و خشک نشدن کامل، لاک در اثر برخورد با اشیا و یا مالیده شدن به چیزی از روی ناخن پاک شود و احتیاج به دوباره لاک زدن باشد. بیشتر خانم ها نسبت به ترفندهای فوری خشک نمودن لاک ناخن اطلاعی ندارند به همین خاطر در ادامه روش های موثری که در این زمینه قابل کاربرد می باشند را شرح داده ایم.

استفاده کردن از یخ

از جمله بهترین و موثرترین روش ها برای خشک نمودن لاک ناخن بهره گیری از ظرف یخ می باشد. به منظور این کار 3 الی 6 تکه یخ مکعبی را داخل کاسه ای کوچک پر از آب بیندازید. بعد از لاک زدن دست های خود را یکدفعه درون ظرف فرو ببرید. بعد از این که قطره های آب را روی ناخن ها مشاهده کردید باید دست های خود را از ظرف یخ خارج کنید. یخ روند خشک شدن ناخن را سرعت می بخشد.

راهکارهای خشک کردن سریع لاک ناخن

روغن زیتون

این ماده ضمن مرطوب کردن ناخن ها در فرایند خشک شدن ناخن ها تاثیرگذار می باشد. برای این کار روغن زیتون را داخل کاسه ای بریزید و ناخن هایتان را داخل ظرف فرو ببرید و بعد از گذشت دو دقیقه دست های خود را با استفاده از آب ولرم شستشو دهید.

بکار بردن سشوار

حرارت موجب شده که ناخن ها خیلی سریع خشک شوند. به منظور این کار بایستی سشوار را بر روی حرارت سرد قرار دهید چرا که حرارت گرم سبب می شود لاک حالت رقیقی به خود بگیرد. حدود 30 ثانیه تا یک دقیقه آن را بر روی ناخن های خود نگه دارید تا به طور کامل خشک شوند.

راه های خشک شدن سریع لاک

اسپری روغن

شاید متعجب شوید که اسپری روغن نیز برای خشک کردن سریع ناخن مناسب می باشد. بدین منظور کافی است توجه نمایید که اسپری روغن را در فاصله کمی از ناخن های خود اسپری نکنید چرا که ظاهر لاک را نامطلوب می کند.

پمپ هوا

شما می توانید از پمپ های هوا که به منظور پاکسازی و گردگیری وسایل منزل کاربرد دارد برای خشک نمودن لاکتان استفاده نمایید. بکار بردن این اسپری نیاز به رعایت کردن فاصله با ناخن ها می باشد. در صورتی که از نزدیک آن را بر روی ناخن های خود اسپری نمایید امکان دارد لاکتان خراب گردد. بدین ترتیب بهتر است در فاصله 30 سانتی متری از ناخن اسپری نمایید.

استفاده از اسپری بدن

در صورتی که اسپری بدن در دسترس شما وجود دارد با کمک این روش می توانید لاک ناخن خود را خیلی سریع خشک نمایید. تنها لازم است اسپری را در فاصله 15 سانتی متری از ناخن های خود اسپری نمایید تا حالت لاک در نتیجه فشاری که از اسپری وارد می شود خراب نگردد.

راه های خشک شدن سریع لاک

فریزر

این شیوه آسان ترین و سریع ترین راه برای اشخاصی می باشد که برای خشک شدن ناخن های خود عجله دارند. همچنان که گفته شد یخ موجب سفت شدن لاک ناخن می گردد. بعد از لاک زدن لازم است دست های خود را داخل فریزر بگذارید. به طور معمول بین مدت زمان 30 ثانیه الی یک دقیقه طول می کشد تا ناخن درون فریزر خشک گردد.

استفاده از آب

این شیوه راهکاری ساده برای خشک نمودن لاک ناخن است. بعد از لاک زدن تنها لازم است ناخن های خود را حدود 30 ثانیه الی یک دقیقه زیر آب سرد بگیرید. به این نکته توجه نمایید وقتی که ناخن های شما خم شده است آن را به شکل عمودی زیر شیر آب گرفته تا لاکتان خراب نگردد.

تکنیک های خشک نمودن فوری لاک

استفاده از تافت

از تافت نیز می توانید برای خشک کردن لاک ناخن های خود استفاده نمایید. در فاصله 30 سانتی متری آن را بر روی ناخن های خود که تازه لاک زده اید بزنید و بعد از گذشت دو دقیقه دست های خود را شستشو دهید.

لاک زدن دوباره

هیچ موقع در ابتدا لاک ناخن خود را به صورت ضخیم و کلفت نزنید چرا که روند خشک شدن دیرتر به پایان می رسد. سفارش می شود ابتدا لایه ای نازک از لاک را زده و زمانی که خشک شد لایه ای دیگر بر روی آن بزنید. بکار بردن این ترفند موجب شده ناخن های شما خیلی سریع تر خشک گردد.

راه های موثر خشک کردن سریع لاک ناخن

استفاده از محلول خشک کننده ناخن

محلول و یا اسپری خشک کننده را در صورت نیاز می توانید از فروشگاه های وسایل آرایشی بهداشتی فراهم نمایید. این محلول ضمن براق نمودن ناخن ها آن ها را مقاوم می کند.

بکار بردن برق ناخن

استفاده کردن از برق ناخن ضمن زیباسازی در سریع تر خشک شدن ناخن ها موثر می باشد. تنها لازم است بعد از پایان روند لاک زدن لایه ای از برق ناخن را بر روی ناخن های خود بزنید.

استفاده از تاپ کت

تاپ کت نوعی محلول بی رنگ مختص مانیکور ناخن می باشد و موجب شده ناخن ها خیلی سریع خشک شوند و ماندگاری لاک افزایش یابد و احتیاجی به ترمیم و بازسازی لاک ناخن نداشته باشید.

راه های خشک نمودن فوری لاک

در مطلب ارائه شده راهکارهای موثر خشک کردن سریع لاک ناخن را شرح دادیم که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله راه های دوام بیشتر لاک ناخن را نیز مطالعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان