نکات ضروری برای خرید لوستر.

لوستر، همواره نقش به سزایی در زیبایی خانه ها داشته است. در ادامه قصد داریم نکات ضروری برای خرید لوستر را بررسی کنیم.

نکات ضروری برای خرید لوستر.

خرید لوستر، مسئله ای است که همواره ذهن مخاطبان را به خود درگیر کرده است. لوسترها در واقع وظیفه ی نورپردازی خانه ها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. همچنین استفاده از آن، باعث القای حس قدرت و اطمینان به افراد خانه می شود. علی رغم زیبایی و کارآمد بودن آنها، خرید یک لوستر، مسئله ی آسانی نیست. پس در ادامه به سوال چه لوستری برای خانه بخرم؟پاسخ خواهیم داد. با یکی دیگر از مقالات لوستر سنتر، همراه ما باشید.

تاریخچه لوسترها:

قبل از بررسی نکات ضروری برای خرید لوستر لازم است که با تاریخچه ی آن آشنا شویم. با توجه به این که لوسترها با برق کار می کنند، شاید این تصور وجود داشته باشد که قدمت چندانی ندارند. اما باید بگوییم که اولین لوستر در قرن 15 میلادی ساخته شده است. این لوسترها غالبا در کاخ ها و با استفاده از شمع نصب شده بودند که در واقع نماد قدرت و عظمت نیز محسوب می شدند. از جمله کشورهای پیشگام در استفاده از لوستر می توان به انگلیس، فرانسه و ایتالیا اشاره داشت. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان از لوستر استفاده می کنند.

نکات ضروری برای خرید لوستر.

خرید لوستر

 

اولین نکته برای خرید لوستر؛ توجه به قیمت لوستر:

اکنون در مسیر بررسی نکات خرید لوستر باید به اولین و مهمترین نکته، یعنی قیمت لوستر بپردازیم. مسلما با توجه به شرایط اقتصادی کشور، توجه به بودجه ی مورد نیاز برای خرید یک لوستر ضروری است. لوسترها دارای انواع، سایز و جنس های متنوعی هستند که همین مسئله باعث شده است قیمت آنها متغیر باشد. در نتیجه ضروری است که قبل از خرید یک لوستر بودجه ی خود را مشخص کنید. این کار باعث می شود که انتخاب بهتری داشته باشید.

 

دومین نکته ی مهم برای خرید یک لوستر؛ توجه به فضای اتاق:

پس از این که بودجه ی خود را مشخص کردید، قدم دوم برای خرید لوستر بررسی و توجه به فضای اتاق است. همانطور که قبلا گفته شد، از لوسترها برای زیباسازی و نورپردازی خانه استفاده می شود. اما چیزی که تاثیر به سزایی در این مسئله دارد، توجه به فضای اتاق و در نتیجه خرید یک لوستر مناسب است. به عنوان مثال اگر برای یک اتاق کوچک، لوستر بزرگی خریداری کنید، هم زیبایی خانه ی خود را از بین برده اید و هم فضاهای خالی خانه را تباه کرده اید.

 

سومین نکته ی ضروری برای خرید لوستر؛ توجه به نوع و سبک دکوراسیون خانه:

سومین نکته ای که در پاسخ به سوال چه لوستری برای خانه بخرم؟ به آن می پردازیم، در نظر گرفتن نوع دکوراسیون خانه است. به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را برای خانه ی خود انتخاب کرده اید، خرید یک لوستر با سبک مدرن، کاملا اشتباه است. چرا که این مسئله باعث برهم خوردن یکپارچگی دکوراسیون شما و کاهش زیبایی آن خواهد شد.

نکات ضروری برای خرید لوستر.

خرید لوستر

 

چهارمین نکته ی مهم برای خرید یک لوستر؛ توجه به جنس لوستر موردنظر:

مسلما جنس لوستر مورد نظر تاثیر به سزایی در انتخاب آن خواهد داشت. به طور کلی جنس لوستر باید با دکوراسیون مورد نظر شما نیز همخوانی داشته باشد. جنس لوسترها شامل موارد ذیل است:

  • برنج.
  • فلز.
  • کریستال.
  • آهن.
  • برنز.
  • چوب.

 

پنجمین نکته ی ضروری برای خرید لوستر؛ توجه به ارتفاع سقف خانه:

همانطور که گفته شد توجه به فضای اتاق برای خرید لوستر  بسیار حائز اهمیت است. اما این اهمیت در ارتفاع سقف دوچندان می شود. چرا که سقف محل قرارگیری لوستر است. اگر ارتفاع سقف شما پایین باشد، خرید یک لوستر بلند مانند نوشیدن جام زهر است.

 

ششمین نکته ی مهم برای خرید یک لوستر؛ توجه به نوع نگهداری و تمیز کردن لوستر:

نکته ی دیگری که در خرید لوستر باید بدان توجه کرد، روش نگهداری و تمیز کردن لوستر است. لوسترها بسیار حساس هستند و با توجه به قرار گرفتن آنها در بالاترین سطح خانه، زودتر از سایر وسایل خانه کثیف می شوند. در نتیجه نیاز است که هنگام خرید آن، به روش تمیز کردن آن نیز توجه کنیم.

نکات ضروری برای خرید لوستر.

خرید لوستر

هفتمین نکته ی مهم برای خرید لوستر؛ توجه به سایز لوستر:

آخرین نکته ای که باید بدانیم، توجه به سایز لوستر است. برای خرید یک لوستر با سایز مناسب باید به موارد بسیاری نظیر ارتفاع سقف، مساحت اتاق، دکوراسیون و … توجه کرد. در واقع هرچه فضای شما بزرگتر باشد، سایز لوستر شما نیز باید بزرگتر باشد. همچنین برای فضاهای کوچک ضروری است که لوسترهای کوچکتری خریداری نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان