بالگردها در راه مبارزه با آتش‌سوزی جنگل‌های مازندران

مهر نوشت: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری با اشاره به استقرار و آماده باش دو فروند بالگرد برای امدادرسانی در حریق گفت: شمار حریق سال جاری ۸۰ درصد کاهش یافته است.

بالگردها در راه مبارزه با آتش‌سوزی جنگل‌های مازندران

سرهنگ مجید ذکریایی با اشاره به آماده باش نیروهای برای پیشگیری و مهار حریق اظهار داشت: تجهیزات اطفای حریق نظیر بالگرد و آتش بر برای مهار حریق در عرصه‌های جنگلی مهیا شده است.

وی با اشاره به استقرار بالگرد برای مهار و اطفای حریق در استان اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته، استان‌های البرز و گلستان به عنوان استان معین در زمان بروز حریق امداد رسانی می‌کنند و از بالگردهای این استان نیز برای مهار استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: یک بالگرد ویژه هلال احمر در مرکز استان و یک فروند بالگرد در عباس آباد مستقر است و این دستگاه‌ها اماده امدادرسانی در زمان بروز حادثه هستند.

سرهنگ ذکریایی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 فقره آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی رخ داد و دو هکتار از عرصه‌ها دچار حریق شد و خوشبختانه شاهد کاهش 80 درصدی بروز حریق در استان هستیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری از مردم و حاشیه نشینان عرصه‌های جنگلی خواست تا از برافروختن حریق در جنگل بپرهیزند، و افزود: امیدواریم با حمایت مردم شاهد عبور از تابستان گرم باشیم.

بیشتر بخوانید:

زنده‌گیری مارها در منازل این شهر توسط آتش‌نشانی

دومین حادثه امروز برای تانکر حمل بنزین/ عکس

233231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان