مهار آتش‌سوزی کارخانه پتروشیمی در گلپایگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی در انبار ضایعات و پسماند یک کارخانه پتروشیمی تولید محصولات پلیمری در منطقه سعید آباد گلپایگان مهار شد.

به گزارش «تابناک»، منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 18:30 دقیقه امروز خبر آتش سوزی در انبار ضایعات و پسماند شرکت پتروشیمی قائد بصیر در 15 کیلومتری شمال گلپایگان در منطقه سعید آباد اعلام شد که تیم‌هایی از واحدهای آتش نشانی این شهرستان به منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: به منظور مهار آتش سوزی و کاهش خسارت ها علاوه بر اعزام نیروهای امدادی از شهرستان گلپایگان با هماهنگی صورت گرفته، نیروها و تجهیزات از خمین نیز به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در حال حاضر آتش مهار شده و از گسترش آن به داخل این کارخانه جلوگیری شد.

وی یادآورشد: افزایش دمای هوا و شدت آن منجر به وقوع این حادثه شده بود.

شیشه فروش همچنین به اعزام کمک های مردمی برای مردم زلزله زده هرمزگان اشاره کرد و اظهارداشت: نزدیک به سه هزار بسته غذایی برای مردم این حادثه توسط تیم هلال احمر استان اصفهان ارسال شده است.

وی یادآورشد: در صورت نیاز، تجهیزات، مواد غذایی و نیرو از این استان به هرمزگان اعزام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به همکاری این استان در رسیدگی به حوادث غیرطبیعی دیگر بخش های کشور گفت: سال گذشته با وقوع سیل در هرمزگان، بنیاد مسکن اصفهان متعهد به احداث 373 واحد مسکونی و بازسازی 400 منزل شد که این کار در حال انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان