جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه : اجازه ورود ویروس به سپاه را نمی دهیم / سپاهیان باید بدون ترس دست روی ماشه باشند تا از انقلاب دفاع کنند

ایسنا نوشت : حجت‌الاسلام طیبی‌فر کفت : در این مجموعه باید نیروهایی تربیت پیدا کنند تا بدون ترس و واهمه دست روی ماشه داشته باشند تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی و اعتقادی دفاع کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه  : اجازه ورود ویروس به سپاه را نمی دهیم  / سپاهیان باید بدون ترس دست روی ماشه باشند تا از انقلاب دفاع کنند

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه نخواهیم داد تا ویروس و موریانه‌ای وارد مجموعه ارزشی سپاه شده و شاکله این نیرو را مورد هجمه قرار دهد.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر 11 تیر در آیین معارفه و تکریم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: وظیفه اصلی نمایندگی ولی فقیه هدایت و صیانت است که این هدایت شامل مجموعه‌های فکری، سیاسی،‌ تربیتی و اخلاقی است و صیانت از مجموعه معنوی سپاه در اولویت این نهاد قرار دارد.


وی با گرامیداشت هفته «حقوق بشر آمریکایی»، آمریکا را اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر توصیف کرد و گفت: ترور مقام معظم رهبری، حادثه هفت تیر، ترور شخصیت‌های مختلف نظیر آیت‌الله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران با 290 کشته بیگناه و بمباران سردشت نمونه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها علیه جامعه بشری ایران است که هیچ وجه در تاریخ این کشور فراموش نخواهد شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: با این همه جنایت آمریکا امروز مدعی حقوق بشر است در حالی که ذات پلید شیطان بزرگ چیز دیگری را نشان می‌دهد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه  : اجازه ورود ویروس به سپاه را نمی دهیم  / سپاهیان باید بدون ترس دست روی ماشه باشند تا از انقلاب دفاع کنند

بیشتر بخوانید :


حجت‌الاسلام طیبی‌فر به ارزش انسان‌ها در جامعه اسلامی و انسانی اشاره کرد و افزود: ارزش انسان‌ها به معنویت و روح خداپرستی است و اگر غیر این باشد ما همچون یاران موسی گرفتار گوساله‌پرستی و دلبستگی به هوا و هوس مادی و دنیوی می‌شویم.


وی با بیان اینکه نباید در این دنیا گرفتار مادیات و جواهر بی‌نتیجه و بی‌ثمر شد، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متأسفانه عده‌ای گرفتار ظواهر شدند و نه تنها امروز دلبستگی آنها را به آمریکا شاهد هستیم بلکه باید گفت این عده‌ در جنایات آمریکا شریک هستند.


حجت‌الاسلام طیبی‌فر مقاومت ملت ایران را در برابر شیطان بزرگ و ایادی کفر یادآور شد و اضافه کرد: قدرت معنوی و تکیه بر ارزش‌های دینی و اعتقادی زمینه استحکام و مقاومت ملت ایران را فراهم کرده و در این عرصه به دور از افراط و تفریط باید راه درست را به درستی و شایستگی طی کرد.


وی وظیفه اصلی فعالیت‌ها در حوزه نمایندگی ولی فقیه را توجه روی مبانی اعتقادی، تقویت بینش سیاسی و بصیرت‌افزایی عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در کنار حفاظت و فرماندهی سعی می‌کنند تا اجازه ندهد ویروس و موریانه‌ای وارد مجموعه سپاه شده و شاکله ارزشی آن را مخدوش کند.


حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: در این مجموعه باید نیروهایی تربیت پیدا کنند تا بدون ترس و واهمه دست روی ماشه داشته باشند تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی و اعتقادی دفاع کنند.


وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر در برابر همه توطئه‌های دشمنان به تقویت روحیه معنوی و ارزشی نیاز داریم که سپاه با مردمداری و تبعیت از ولایت همواره در صحنه حاضر است.


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با قدردانی از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام فیاضی به عنوان نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، حجت‌الاسلام علیه را شخصیتی وارسته و پاکدست معرفی کرد که پیش از این در همدان منشأ خیر و برکت بودند.

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان