متخصص ایمپلنت کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران حائز اهمیت است. جراحان باتجربه مشکلات فک را بر اساس آزمایشاتی که باید قبل از جراحی انجام شود برطرف می کنند.

همانگونه که میدانید جراحی ایمپلنت دندان یک عمل کاملا تخصصی است که البته نیاز به متخصص فک و صورت دارد. متخصص ایمپلنت، روش جراحی ایمپلنت دندان را به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک بیمار وابسته میداند.

در این جراحی خطرات و عوارضی وجود دارد که متخصص فک و صورت باید بداند. حمایت از استخوان فک از تکیه گاه یا پایه فلزی مهم است. اگر استخوان فک بیمار ضعیف باشد، نمی تواند فشار دندان ایمپلنت را تحمل کند. به همین دلیل ایمپلنت های دندانی از کار می افتند و استخوان فک آسیب می بیند.

بنابراین انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران حائز اهمیت است. جراحان باتجربه مشکلات فک را بر اساس آزمایشاتی که باید قبل از جراحی انجام شود برطرف می کنند.

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت کیست؟

جراحان فک و صورت باید دوره های 4 ساله و دوره های بیهوشی و کاشت ایمپلنت را بگذرانند. به همین دلیل پزشکان این رشته از دانش بالایی برای انجام ایمپلنت برخوردار هستند.
علاوه بر این، متخصص ایمپلنت با بررسی دقیق وضعیت استخوان شما اطمینان حاصل می کند که ایمپلنتی که قرار است گذاشته شود از استحکام و کیفیت لازم برخوردار باشد. اگر بیمار دچار تحلیل استخوان شده باشد، پیوند استخوان انجام می شود. ( منبع : آریام )

متخصص ایمپلنت با معرفی برندهای باکیفیت و مورد اعتماد، کیفیت ایمپلنت دندان شما را افزایش می دهد. همانطور که می دانید برندهای مختلفی در کشورهای مختلف تولید می شود و بیمار آنها را نمی شناسد. دندانپزشک با تجربه و دانش این برندها می تواند بهترین برند را برای شما انتخاب کند، کیفیت این برند تاثیر مستقیمی در طول عمر و موفقیت درمان ایمپلنت دارد.همچنین جراحی ایمپلنت پیچیدگی خاص خود را دارد و متخصص ایمپلنت از هر گونه عارضه ای جلوگیری می کند و ایمپلنت شما را به بهترین شکل قرار می دهد. همچنین متخصص ایمپلنت مجرب و فناوری های به روز مانند ایمپلنت دیجیتال باعث درد و خونریزی کمتری می شود.

پس از جراحی، متخصص ایمپلنت مراقبت هایی را که تاثیر مستقیم بر کاهش درد و موفقیت درمان دارد، به شما اطلاع می دهد و اگر بیمار این مراقبت ها را به خوبی انجام دهد، درمان ایمپلنت او به بهترین شکل انجام می شود. و موفقیت درمان بالاترین خواهد بود، این به تنهایی حاصل می شود.

بهترین متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت خوب

به طور کلی، اگر همه شرایط برای یک ایمپلنت خوب فراهم باشد، دسترسی به یک متخصص ایمپلنت خوب در یک مرکز تخصصی ایمپلنت می تواند بهترین تجربه ممکن را برای ایمپلنت فراهم کند.

بهترین گزینه برای درمان ایمپلنت جراح لثه است، زیرا آنها بینش تخصصی در مورد لثه و استخوانی که قرار است ایمپلنت شما در آن قرار داده شود، دارند و اگر مشکلاتی به دلیل از دست دادن لثه و استخوان در حین کار ایجاد شود، می‌توانند با این وضعیت مقابله کنند. تجربه، دانش و فرماندهی کامل او، از شما مراقبت خواهد کرد و بهترین معامله را به شما خواهد داد.یک متخصص ایمپلنت با توجه به برنامه درمانی شما بهترین تجربه را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، استفاده از مواد درجه یک و برندهای معروف ایمپلنت می تواند از هر نظر خیال شما را راحت کند. (منبع : دکتر شاکر )

مزایای بهترین متخصص ایمپلنت

  • او به سلامت عمومی دهان توجهی نمی کند و دندان ها را به طور کامل معاینه می کند.
  • از ابزارهای به روز استفاده کنید.
  • از روش های جدید استفاده کنید
  • احتمال موفقیت ایمپلنت افزایش می یابد
  • در طول فرآیند ایمپلنت به سایر دندان ها، لثه ها و سینوس ها آسیب نمی رساند.
  • بعد از عمل ایمپلنت احساس بهتری دارید.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

جراح ایمپلنت دندان کسی نیست که فقط آخرین مرحله ایمپلنت دندان را انجام دهد. بلکه این فرد باید در سه مرحله مهارت های لازم را در شغل خود داشته باشد. این سه مرحله عبارتند از:

  1. انجام معاینات دندان و فک قبل از جراحی ایمپلنت
  2. در کاشت دندان مهارت کافی داشته باشد.
  3. توانایی بررسی و حل مشکلات مربوط به ایمپلنت

متخصص ایمپلنت در تهران، در صورت انجام کاشت دندان با مشکلاتی مانند آسیب به استخوان فک، سایر دندان ها و رگ های خونی مواجه نخواهید شد. ناتوانی برخی از جراحان در کاشت دندان باعث بروز برخی مشکلات جبران ناپذیر می شود.

آسیب عصبی باعث درد شدید در سایر دندان ها، لثه ها و حتی لب ها و چانه می شود. مشکلات سینوسی نیز می تواند در نتیجه ایمپلنت های دندانی نادرست رخ دهد. زمانی که جراح ایمپلنت در تهران پایه های ایمپلنت ها را در فک بالا قرار می دهد، باید از حفره های سینوسی نیز مراقبت کند.اگر جراح به اندازه کافی مهارت نداشته باشد، حفره های سینوسی می توانند بیرون بزنند.

استفاده متخصص ایمپلنت در تهران از فناوری های پیشرفته

فن آوری های جدید و پیشرفته در زمینه دندانپزشکی علاوه بر کمک به تشخیص دقیق و سریع، روند درمان را برای بیمار آسان کرده و نتایج بهتر و قابل پیش بینی به دست می آید. برخی از فناوری های بسیار جدید که در طرح دندانپزشکی استفاده می شود و باعث می شود روند درمان نتایج خوبی داشته باشد به شرح زیر است:

تصاویر اشعه ایکس از دندان ها جراحی ایمپلنت را سریع تر، قابل اطمینان تر و قابل پیش بینی تر می کند. معمولاً حدود 4 ثانیه طول می کشد تا تصاویر مورد نظر آماده شوند.
فناوری تصویربرداری سه بعدی از فک به پزشک این اطمینان را می دهد که فرآیند درمان و کاشت را به درستی طراحی کرده است. با کمک این فناوری ها، امکان مشاهده جراحی ایمپلنت بر روی کامپیوتر قبل از جراحی واقعی وجود دارد.
پلاسمای غنی از پلاکت برای بهبود و تسریع روند بهبودی پس از جراحی استفاده می شود.
از عوامل رشد برای افزایش و افزایش سرعت و کیفیت فرآیند پرورش استفاده می شود.

کلینیک دندانپزشکی دکتر علی سجودی که در حقیقت میتوان بهترین متخصص ایمپلنت را به ایشان نسبت داد یکی از کلینیک های معتبر در تهران است که با دارا بودن دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته، به هموطنان عزیزمان بهترین خدمات دندانپزشکی از جمله انواع ایمپلنت دندان، لمینت، کامپوزیت و ... ارائه می نماید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان