لباس عروس وینتیج با مدل های شیک و خاص

استایل وینتیج یکی از استایل های جذاب و متفاوت می باشد که در زمینه ی لباس عروس نیز این جذابیت و خاص بودن به میزان بیشتری دیده می شود. عروس خانم سخت پسند جهت آشنایی با ایده های جذاب و خاطره انگیز لباس عروس وینتیج ما را تا پایان همراهی نمایید.

لباس عروس وینتیج با مدل های شیک و خاص

در رابطه با لباس وینیج نمی توان تعریف دقیق و کاملی وضع نمود، به بیانی مدلی از لباس است که در زمان هایی دور مورد استفاده قرار می گرفته و اکنون دوباره رواج یافته و به کار گرفته می شود. استایل وینتیج را می توان تنوع و تحول جالب و دوست داشتنی در زمینه پوشاک دانست. به طور کلی نکته ای که در رابطه با داشتن استایل وینتیج می توان به کار برد این است که حتما نباید از لباس های کهنه بهره برد که شرط داشتن یک استایل وینتیج بلکه می توانید از لباس و یا حتی اکسسوری های این سبک استفاده کنید. این موضوع در لباس عروس هم صدق کرده و مشهود می باشد. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از لباس عروس وینتیج را به تصویر خواهیم کشید.

25 مدل لباس عروس وینتیج با طراحی زیبا و منحصر به فرد

  •  تصفیه آب خانگی
  •  بلیط کیش

ایده هایی پر از نوستالژی و احساس از لباس عروس وینتیج

استایل وینتیج با استایل کلاسیک تفاوت هایی دارند که بهتر است با یکدیگر اشتباه گرفته نشوند. در سبک کلاسیک انواع عناصر پوشاک در قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و در حال حاضر نیز به کار گرفته می شوند, اما در سبک وینتیج این چنین نیست. در این سبک یعنی وینتیج کفش و لباس و …. انتخاب شده در حال حاضر کاربرد نداشته و دارای ویژگی های مطابق با مدل های مد کنونی نمی باشد. به بیان ساده تر می توان گفت که استایل وینتیج تلفیقی از مدهای قدیمی و اِلمان های جدید است.

طرح های زیبا و شیک از پیراهن عروس وینتیج

25 مدل لباس عروس وینتیج با طراحی خاص و متفاوت

ایده هایی شیک و جذاب از لباس عروس وینتیج

ایده هایی زیبا از پیراهن عروس وینتیج

کلاسیک سبکی پرطرفدار است که طرفداران زیادی دارد, در صورتی که شما نیز از این گروه هستید ولی خب دهه ی مورد علاقه ی خود را به طور دقیق و کامل نمی دانید و یا قصد مشخص کردن آن در پوشاک را ندارید؛ می توانید از لباس عروس وینتیج بهره ببرید.حال و هوای دلچسب دوران قبل از این غیر ممکن است برای کسی جذابیت نداشته باشد, هرچقدر که سبک های مدرن مورد توجه قرار می گیرند، در کنار آن نیز شاهد رشد توجه و محبوبیتی سبک های کلاسیک وار نیز می باشیم. عروس خانمی با این سلیقه قطعا هنگام انتخاب لباس بهترین شب زندگی خود با مشکل و سختی روبرو می شود. انتخاب لباس عروس کلاسیک یک گزینه ی عالی و محشر است, اما گزینه ی جذاب و خاص تر لباس عروس وینتیج هم وجود دارد.عروس خانم اگر بله اولی را ساده گفتی هنگام انتخاب لباس عروس بله را سخت تر بگو تا لباس عروس همانی که لایق توست، را خریداری کنی.

طرح هایی زیبا و خاص از پیراهن عروس وینتیج

25 ایده جذاب و خاطره انگیز از لباس عروسی با سبک وینتیج

طرح هایی زیبا و جذاب از پیراهن عروس وینتیج

ایده هایی به منظور راهنمایی برای استایل وینتیج

– لباس عروس دارای سبک آستین های منحصر به فرد مثلا آستین پفی و شبیه زنگوله. در این استایل بخش یقه نسبت به یقه لباس عروس مدرن پوشیده تر می باشد به طوری که تا میزان بسیاری گردن عروس خانم را پوشش می دهد.

پیراهن عروس با طراحی های خاص به سبک وینتیج

-اغلب امکان دارد دارای دامن های چند طبقه ای باشند.

طرح هایی جذاب و نوستالژی از پیراهن عروس وینتیج

-استفاده از تل های ترند دهه 60 به همراه گل سر مربوط به دهه 30 که می تواند این بخش از استایل شما را وینتیجی کند. همچنین می توانید از مدل های شنیون متعلق به دهه 20 و یا 30 بهره ببرید.

-همچنین می توانید از دانتل و تورهای دارای بافت ریز و طرح قدیمی شبیه شنل روی سر شانه عروس استفاده کنید. همچنین می توانید از دستکش و کلاه ساده و یا گیپور بهره ببرید.

-در سایر بخش های مراسم عروسی از جمله تزیین ماشین عروس می توانید از خودرویی قدیمی که گل آرایی آن به دسته گل وینتیج عروس ست شده استفاده کنید.

طرح هایی شیک و نوستالژی از لباس وینتیج عروسی

ایده های زیبا و خاطره سازی از لباس عروس وینتیج

-برای کارت عروسی نیز می توانید از عکسی 2 نفره، آرایشی ساده و جذاب دارای رژ لب، لاک و دسته گلی با گل های قرمز بهره ببرید.

پیراهن عروس با طراحی های جذاب به سبک وینتیج

-در رابطه با کیک جشن عروسی نیز می توانید تنها به سفارش یک کیک ساده دارای روکش خامه ای سفید و دیزاین روبان و مروارید و …. بسنده کنید.

25 ایده جذاب و زیبا از پیراهن عروس وینتیج برای عروس خانم های سخت پسند

طرح هایی جذاب و منحصر به فرداز لباس وینتیج عروسی

طرح هایی شیک و بینظیر از پیراهن عروس وینتیج

ایده هایی زیبا و شیک از لباس عروس وینتیج  25 ایده جذاب و به یاد ماندنی از لباس عروسی با سبک وینتیج

پیراهن عروس با طراحی های دوست داشتنی به سبک وینتیج

 

ایده هایی خاطره انگیز و زیبا از لباس عروس وینتیج

25 ایده زیبا و خواستنی از لباس عروسی با سبک وینتیج

طرح هایی دوست داشتنی و ایده آل ر از پیراهن عروس وینتیج

25 مدل لباس عروس وینتیج با طراحی زیبا و ایده آل

25 ایده ایده آل و احساسی از لباس عروسی با سبک وینتیج

در این مطلب از شما عزیزان علاقه مند بابت همراهیتان متشکریم و امیدوار هستیم که توانسته باشد توجه شما را به خود جلب کرده و رد نهایت رضایت شما عزیزان را کسب کرده باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان