توسعه فرهنگ شهروندی درحوزه مدیریت شهری ضروری است

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: انتشار پیام های فرهنگی درخصوص زباله، ترافیک، خدمات شهری انجام شود تا مردم در حفظ و نگهداری و نظافت شهر همراه و حامی مدیریت شهری شوند

توسعه فرهنگ شهروندی درحوزه مدیریت شهری ضروری  است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری عبدالصادق نجفی در شورای معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های این شهرداری با اشاره به اجرای طرح مغایرت‌گیری از املاک اظهارداشت: مسئول اجرایی طرح موظف و مکلف است کم‌ کاری‌هایی که در اجرای طرح صورت می‌پذیرد را به صورت هفتگی در قالب گزارش ارائه دهد تا با افراد خاطی برخورد شود.

وی افزود: از ظرفیت نیروهای متخصص که در حوزه‌های مختلف مشغول به خدمت هستند در راستای اجرای طرح مغایرت‌گیری املاک استفاده شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اقدامات مثبت و منفی مدیریت شهری همیشه مورد رصد واقع می‌شود، بیان کرد: اصحاب رسانه، فضای مجازی و رسانه‌های گروهی همیشه فعالیت‌های مثبت مدیریت شهری را اطلاع‌رسانی کرده‌اند و انتقادات و پیشنهادات هم اطلاع‌رسانی شده که می‌تواند این امر کمک شایانی به مدیریت شهری باشد و در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردمی از این ظرفیت بهره‌مند شد.

نجفی با بیان اینکه وظیفه داریم ارباب رجوع را تکریم کنیم، ادامه داد: نباید ما از بالا به مردم نگاه کنیم بلکه ما خدمتگزار مردم هستیم و مردم باید نگاهشان از بالا به ما باشد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای کارهای فرهنگی در شهر گفت: می‌طلبد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، فرهنگ سازی و پیام های فرهنگی درخصوص زباله، ترافیک، خدمات شهری و... و. را انجام دهد تا مردم در حفظ و نگهداری و نظافت شهر همراه و حامی مدیریت شهری شوند.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم و مردم به پارک‌ها مراجعه می‌کنند می‌طلبد نظافت پارک و سرویس‌های بهداشتی به طور مداوم و مستمر انجام شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان