استان سمنان مرکز خیرو احسان است

معاون سیاسی استاندار سمنان گفت:مردم استان سمنان در حوزه احسان ونیکوکاری سرآمد هستند.

استان سمنان مرکز خیرو احسان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛احمد ریواده، معاون سیاسی استاندارسمنان در مراسم تجلیل از خیران،فعالان و کنشگران ازدواج رویدار استانی وصل که در سالن کتابخانه عمومی برگزار شد؛ضمن تشکر از مجموعه خیرین فعال در حوزه ازدواج گفت:استان سمنان مرکز خیرواحسان است.
وی همچنین ضمن تشکر از مردم استان سمنان افزود:مردم استان سمنان در حوزه فرهنگ بزرگ وبلند احسان ونیکوکاری سرآمد هستند.
ریواده ادامه داد:از مسائل ومشکلات جوان میتوان به مسئله اشتغال؛مسئله کاروفعالیت دراین حوزه،مسئله مسکن ومسئله ازدواج نام برد که این سه مقوله اجتماعی واقتصادی و معیشتی؛که باهم مرتبط هستند.
وی با اشاره به اینکه مهم ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی آن کشور است، ابراز کرد:در دولت مردمی حال حاضر،استفاده از ظرفیت های مردم وسپردن کار به مردم یکی ازمهم ترین رویکردهایی است که در تحول خواهی دولت مورد توجه قرارگرفته است.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان درادامه بیان کرد:درحوزه ازدواج؛سه رویکرد مهم ازدواج آسان ،ازدواج آگاهانه وازدواج پایدار مورد تاکید است که خوشبختانه با ابلاغ قانون جوانی جمعیت این موضوع در دستور کاراست.
وی با اشاره به اینکه استان سمنان یکی از استان هایی است که مهم ترین راهبرد آن موضوع جمعیت بوده اظهار کرد:لازم است در این حوزه اقدامات موثری توسط گروه های مرجع ،فعالان اجتماعی ومردم استان شکل بگیرد.
ریواده گفت:در استان سمنان حدود 24تشکل مردمی و 50 موسسه خیره فعال درحوزه ازدواج داریم که لازم است از این ظرفیت های ارتباطات در عصر جدید به درستی استفاده کنیم.
معاون سیاسی استاندار سمنان افزود:امیدواریم مجمع خیرین ازدواج در استان به زودی شکل بگیرد تا همه فعالان در این مجمع بتوانند سیاست گذار وکمک حال خوبی برای استان باشند تا در این حوزه اقدامات موثری صورت گیرد.

وی ابراز کرد:برای پایداری در ازدواج نیازاست که با حضور و مشارکت دوستان در این حوزه؛طرح باشگاه وشبکه ی مهارت جوانان در استان تقویت وپیگیری شود تا به یک سرانجامی برسد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان