تیراندازی خونین در رژه روز استقلال آمریکا در شیکاگو

وقوع تیراندازی در مراسم چهارم ژوئیه روز استقلال آمریکا به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن ۱۹ نفر منجر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی از مجروح شدن چند نفر در راهپیمایی به مناسبت 4 جولای (روز استقلال آمریکا) در «هایلند پارک فورت» در ایلینوی آمریکا خبر دادند.

شیکاگو سان تایمز با اعلام این خبر نوشت: «جمعیت صد‌ها نفری حاضر در این پارک به دلیل این تیراندازی به جای امنی فرار کردند. به دلیل ازدحام جمعیت و مشخص نبودن دلیل این تیراندازی افراد با سرعت زیادی فرار کردند و کالسکه و صندلی و برخی دیگر وسایل خود را جا گذاشتند.»

چندین شاهد عینی می‌گویند صدای چندین شلیک شنیده‌اند. منابع خبری از چندین مجروح در این حادثه خبر دادند، اما یک منبع اعلام کرد تاکنون 5 مجروح در این حادثه گزارش شده است.

پلیس در حال گشت‌زنی در منطقه است. در حین انجام راهپیمایی به مناسبت روز استقلال پلیس و نیرو‌های آتش‌نشانی در منطقه حاضر بودند.

اندکی بعد خبرگزاری ان‌بی‌سی اعلام کرد در جریان این تیراندازی 5 نفر کشته و 19 نفر مجروح شدند و نوشت: «مقامات گفتند که در پی تیراندازی روز دوشنبه در رژه چهارم جولای در حومه شیکاگو، حداقل 5 نفر کشته و 19 نفر به بیمارستان منتقل شدند.»

شاهدانی عینی ماجرا به خبرنگاران گفتند که صدای شلیک‌های متعددی را شنیده‌اند، برخی از آن‌ها 20 شلیک گزارش کرده‌اند.

فرماندار ایلینوی هم پس از این تیراندازی در مراسم روز استقلال به خبرنگاران گفت: «متاسفانه همانطور که می‌دانید، ما یک موقعیت تیراندازی فعال در پارک هایلند داریم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان