ادامه عملیات یافتن جسد دو جوان غرق شده در سردشت

فرماندار سردشت گفت: عملیات جستجو برای یافتن جسد دو جوان غرق شده از مخزن سد این شهر از سر گرفته شده و تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش «تابناک»، لقمان خسروپور عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با مدیریت هلال احمر شهرستان عملیات جستجو برای یافتن اجساد با حضور سه غواص ماهر به صورت همه جانبه و منسجم انجام می‌شود.

وی افزود: روز پنجشنبه دوم تیرماه 2 جوان حدودا 30 ساله با قایق دست ساز جهت تفریح وارد دریاچه سد شده که قایق آنها دچار حادثه شد و آنها غرق می‌شوند.

فرماندار سردشت اضافه کرد: بلافاصله با حضور اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی سردشت و ربط و هلال احمر شهرستان عملیات جستجو از همان ابتدا آغاز کردپد اما بعد از 11 روز اجساد آنها یافت نشده است.

وی ادامه داد: عملیات جستجو غواصی از صبح جمعه سوم تیرماه تا روز پنجشنبه نهم تیرماه با حضور هفت غواص ماهر از ارومیه، مریوان، بوکان و سقز در عمق 35 متری انجام گرفت.

خسروپور تاکید کرد: در این عملیات همچنین 2 قایق هلال احمر و آب نیرو جهت پشتیبانی و گشت حضور داشته است.

وی گفت: با ردیابی گوشی خاموش شده دو جوان و فیلم یکی از ویلاهای منطقه مشرف به دریاچه سد تمامی نقاط محتمل، مشخص و توسط غواصان به صورت کامل جستجو شده اما نتیجه‌ای حاصل نشده بر همین اساس عملیات دوباره از سر گرفته می‌شود.

سد سردشت از نوع سنگ‌ریزه‌ای با هسته رسی با طول دریاچه حدود 30 کیلومتر بوده و در 13 کیلومتری جنوب شرقی این شهر بر روی رودخانه زاب کوچک ساخته شده است؛ این مکان هم‌اکنون به یکی از نقاط مهم گردشگری شهرستان تبدیل شده و گردشگران زیادی از شهرهای همجوار نیز برای تفریح به این محل می‌آیند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان